Søg Garagen Hej Gæst! Register

hjælp til kaburator, mangel af slange ?
#1
Hej for ikke så lang tid siden ville jeg lige se hvordan det ene og andet havde det på scooteren men jeg blev lidt forvirret da jeg så at på karburator, manglede der en slange, men jeg har kigget over det hele om der skulle være en ''løs'' slange et sted men uden held, den køre fint uden at der er noget der sidder på, men når jeg tager og holder fingeren på så ingen luft er så begynder den og at hakke i det Fortvivlet
Vis nogen har en idé så kom endelig med et, på forhånd tak !
   
Som i kan se så mangler der en slange. Det er choker i kan se øverst/venstre vis der er tvivl så spørg Smil
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej og velkommen til Billig-Scooter.dk

Du bedes venligst rette dit indlæg, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=5327

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en privat besked

Mvh
#3
Hvad er det for en scooter ?
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
#4
(03-11-2010, 15:46)mtk Skrev: Hvad er det for en scooter ?

Citat:Det er en giancto venus men skulle være nogenlunde det samme som en sprint Smil
#5
Hvis det er denne her så går den ud i ingenting Blink med øjet

[attachment=71]
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Har osse lige været ude at kigge på den sprint/venus-motor som jeg har stående..

Der sidder bare en ca. 4cm slange der peger nedad, mod ingenting..
Buschauffør Lolland

TMS S3 2010 (Baotian BT49QT-9 i forklædning)

Tidligere knallerter:
Giantco G-Buddy - Giantco Venus - Piaggio Typhoon
#7
(03-11-2010, 17:09)retropsnart Skrev: Har osse lige været ude at kigge på den sprint/venus-motor som jeg har stående..

Der sidder bare en ca. 4cm slange der peger nedad, mod ingenting..

okay jeg siger tak Smil
#8
(03-11-2010, 17:09)retropsnart Skrev: Har osse lige været ude at kigge på den sprint/venus-motor som jeg har stående..

Der sidder bare en ca. 4cm slange der peger nedad, mod ingenting..

okay siger tak Smil


Forum spring: