Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tuning af Sym DD
#1
Hej
Jeg har en Sym DD, som jeg gerne vil have til at kunne køre hurtigere. Er der nogen der har et godt råd til hvordan at jeg kan få den til at køre hurtigere ? Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Først vil du fjerne begrænsningerne på den, det vil sige skiven og måske CDI'en.
Jeg har ikke scooter så du må ikke gå for hurtig til værks uden at det jeg siger bliver bekræftet, men det er vist de ting du skal fjerne for at få den op på 55-60 rigtige km/t.

- Roland
Svar
#3
Iorden tak Grin
Svar
#4
Men kunne godt tænke mig at få den til at kunne køre de 70-80 stykker?Grin
Svar
#5
(02-11-2010, 21:22)nicklas340 Skrev: Men kunne godt tænke mig at få den til at kunne køre de 70-80 stykker?Grin

Så køb en motorcykel Griner

Eller køb en større cylinder Smil
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
hjælper det at skifte kobling?
Svar
#7
Nej, det gør intet. Start med begrænsningerne i variator og udstødning (køb evt. en ny, Gianelli Go fx.). Med de to ting fjernet skulle den snildt løbe 70 km/t.
VGA Digita
Juni 2011 (kørt 2590 km)

Giantco Sprint
Juni 2009 - August 2010 (købt ny, solgt 5275 km)
CPI Oliver
August 2010 - December 2010 (købt ny, død og defekt ved 2237 km)
PGO Gmax
December 2010 - Mrts 2011 (købt 26000 km, solgt ved 27200 km)
CPI Hussar
April 2011 - Maj 2011 (købt 2800 km, ophugget ved 3329 km)
Svar
#8
Hvordan fjerner man den begrænsning?
Svar
#9
(04-11-2010, 13:59)ksj-rdo Skrev: Nej, det gør intet. Start med begrænsningerne i variator og udstødning (køb evt. en ny, Gianelli Go fx.). Med de to ting fjernet skulle den snildt løbe 70 km/t.

Og det tror du selv på?? Smil

Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
hjælper en kobling ?
Svar
#11
Nej, slet ikke.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#12
hvad ville så hjælpe udover udstødning og begrænsninger?
Svar


Forum spring: