Søg Garagen Hej Gæst! Register

Jordens fysiske vækst
#1
Jeg faldt over denne video på youtube, og jeg synes jeg ville dele den med jer.
Dens publikum herinde (ifølge mig) er primært folk der ikke bare tager imod "facts" fra youtube, men derimod kan bearbejde informationerne og danne deres egne synspunkter. Ligeså, folk som kan skelne imellem "youtube" og "videnskabelig tidsskrift".

Anyway, jeg synes at video'en var sjov, og tænkte at andre der kan lide at lære om/undersøge videnskabelige emner, måske kunne få sig et billigt grin.

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvis man ekstrapolerer betyder dette at terraforming at Månen og Mars kunne vise sig at være langt simplere end først antaget. Vi skal bare have dem til at vokse lidt.

Måske skulle man alligevel købe den sommerhusgrund på Månen.........

Blink med øjet
Svar
#3
(22-10-2010, 10:33)Runnerdude Skrev: Hvis man ekstrapolerer betyder dette at terraforming at Månen og Mars kunne vise sig at være langt simplere end først antaget. Vi skal bare have dem til at vokse lidt.

Måske skulle man alligevel købe den sommerhusgrund på Månen.........

Blink med øjet
Hvis du ekstrapolerer langt nok ud i fremtiden, vil det nok være forkert, at kalde det en sommerhusgrund, da universets udvidelse, så også indebærer, at det bliver koldere og mørkere Fortvivlet .

vil
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#4
(22-10-2010, 10:56)kragen Skrev: Hvis du ekstrapolerer langt nok ud i fremtiden, vil det nok være forkert, at kalde det en sommerhusgrund, da universets udvidelse, så også indebærer, at det bliver koldere og mørkere Fortvivlet .
Intet problem - det kompenserer vi for via den globale opvarmning. Så det er bare med at komme ud og få brændt noget benzin af. Ikke for vores egen skyld, men for hele universets...

Grøn grin

Svar


Forum spring: