Søg Garagen Hej Gæst! Register

For stor dyse.
#1
Nu har jeg måske fundet løsningen for alle min SF2 problemer, og det er en for stor dyse jeg har kørt med. Har en dyse str. 66 i nu, så skal havde prøvet en dyse som er 2-4 numre mindre, og så håber jeg at den vil opfører sig bedre. Hvordan kan jeg se om dysen er den rigtige via tændrøret? Har hørt at cociobrun er den rigtige farve, men kan ikke huske om dysen er for stor når tændrøret er sort eller meget lyst.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Når tændrøret er for mørkt er det en for stor dyse, du har i. For lille dyse ved for lys farve Blink med øjet
PGO PMX Sport - 14000 km. Købt d. 27/07/11 :)
Svar
#3
Hvis dysen er for stor, så er den mørk/sort i farven og er den for lille er den lys/grå i farven...


Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#4
Jep123...

Var lige lidt hurtigere end mig Blink med øjet.
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#5
(18-10-2010, 22:55)Jep123 Skrev: Når tændrøret er for mørkt er det en for stor dyse, du har i. For lille dyse ved for lys farve Blink med øjet

Okay super, så må jeg lige tjekke farven imorgen,
Når ja, hvad skade kan jeg havde lavet på min scooter, efter et par ugers (ca. 5) hvor jeg har kørt med for stor dyse?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ik andet end at du ik kan aflæse det nuværende tændrør ordentlig, da det er sort grundet den for store dyse..

Normalt dyser man ind med et frisk tændrør, for ik at blive snydt af den farve på tændrøret...

NB: Husk at den motor skal være varm og din choker skal have slået fra, så en tur op og ned af vejen er ik nok.

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar


Forum spring: