Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til nybegynder - Hot 50 årgang 2010
#1
Hej allesammen.

Jeg har lige købt en Hot 50 her for et par måneder siden, og den kører helt fint... Den kører bare ikke hurtigt nok. Indtil videre har jeg pillet skiven, og den kører mellem 50 og 60 med et halv dårligt optræk. Jeg ville lige høre om der er flere begrænsninger jeg kan fjerne, og om det evt. ville hjælpe på topfarten at sætte http://speedline.dk/da/scooter/variator-...r-m518852/ i. Og desuden, hvilke ruller skal jeg sætte i, hvis jeg gerne vil have bedre optræk?
Scooteren er fuldt standard.

NB. Vil helst undgå at røre udstødningen, da jeg snart køber en ny.


På forhånd tak. Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du kan sagens nøjes med at skifte ruller og anden udsøtdning.
Men husk også at skifte dyserne ud, det er nødvendigt. Ved ikke hvilken størrelse, det må du spørge en af de andre om.
Svar
#3
Hejsa...

Har du fjernet den skive som sidder under, mellem indsugningsstudsen og membranen??. Nu hvor du er ny i denne verden, så skal du også lige huske at tjekke din forbrænding ( farven på tændrøret ). Hvis den er lysere en cocio kakaomælk, så skal du igang med at justere/dyse op ellers ødelægger du din motor..

Hvis den er som de PGOére jeg selv har haft med at gøre, så er den ene af bolte en plombering bolt, men med en vandpumpetang løsnes.
http://www.billig-scooter.dk/showthread.php?tid=9917

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#4
Ok, men er der andre begrænsinger jeg kan fjerne, og vil det hjælpe på topfarten at sætte en malossi multivar i? Smil


edit: det her var til Rodding. Smil
Svar
#5
Og nej, jeg har ikke fjernet tragten, da jeg ikke har værktøj til at få den bolt af. Ked af det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(13-10-2010, 16:45)Rasmusj100 Skrev: Og nej, jeg har ikke fjernet tragten, da jeg ikke har værktøj til at få den bolt af. Ked af det

Køb den bits der er vist i indlægget, og den er ude i løbet af 0 tid.

Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Ahhh, så det er sådan en... Tak. Smil
Svar


Forum spring: