Søg Garagen Hej Gæst! Register

Agility åbenbart nu også i sort!
#1
På en tur ude på det absolut fjerneste Amager, stødte jeg på en Kymco Agility på gul plade (Og det delte sæde er der vel ikke andre der har?)

I modsætning til min, der er sort/sølv, var denne helt i sort.

Brugeren af dette sorte vidunder forekom dog at komme fra et sted lige vest for Roskilde eller evt. lige op til Rude Skov, så fornuftig samtale kunne ikke etableres Ked af det




(De 2 omtalte locations, henviser til hhv. Skt.Hans og Ebberødgård !)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
det passer meget godt at det var i 6-7 mdr at agility'en kom i sort... har selv en en rigtig frækkert
blood from a stone, water from wine.
Born under an ill-placed sign.
a stroke of bad luck, wrong place, wrong time.
this flyer is out of line

Kymco Agility.. 17789Km på 1 år.... Tager en dag af gangen
Svar
#3
har også set et par stykker.. I manualen til Kymco Agility er den også sort... Grin
Svar
#4
hvis i kikker på www.kymco.se kan i se at de også kommer i mange flere faver.. så mån ikke de også kommer til dk snart. så en liste over de mest indrigistreret scooter siden 01-07-06 så er kymco agility på 2 pladsen desvære er cpi oliver på forste pladsen, det er virklig en jeg ikke bryder mig om....
blood from a stone, water from wine.
Born under an ill-placed sign.
a stroke of bad luck, wrong place, wrong time.
this flyer is out of line

Kymco Agility.. 17789Km på 1 år.... Tager en dag af gangen
Svar
#5
Kingofcomedy Skrev:hvis i kikker på www.kymco.se kan i se at de også kommer i mange flere faver.. så mån ikke de også kommer til dk snart. så en liste over de mest indrigistreret scooter siden 01-07-06 så er kymco agility på 2 pladsen .
Det var ellers noget af en bamse, de skilter med på forsiden!
Hvor trækker man kort til sådan en Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
ja det er ikke nogle lille maskine.... kort ??? behøver man det Griner
blood from a stone, water from wine.
Born under an ill-placed sign.
a stroke of bad luck, wrong place, wrong time.
this flyer is out of line

Kymco Agility.. 17789Km på 1 år.... Tager en dag af gangen
Svar


Forum spring: