Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nogen i Århus området der vil hjælpe med scooter?
#1
Hej BG.
Står med nogle små problemer med min Gilera Stalker.
1. Bagbremsen virker ikke ordentligt.
2. Vil gerne have fjernet skiven.
3. Den vil ikke tage bundgas, så skal måske have anden dyse eller indstilles.
Så var det jeg tænkte, om der ikke er en der havde lyst til, og komme hjem og hjælpe/lave det for mig for en god slant penge. Måske vise mig, så jeg selv kunne lave lignende ting en anden gang. Håber der er en der kan/vil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvis du var i nærheden af falster ville jeg gerne give en hånd Blink med øjet men det er lidt langt til Århus herfra Grin
Svar
#3
Ja desværre ;(
Svar
#4
Hej
Jeg bor i Randers SØ , måske vi kunne finde ud af noget ?
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar
#5
(11-10-2010, 16:06)2hvybg3yb Skrev: Hvis du var i nærheden af falster ville jeg gerne give en hånd Blink med øjet men det er lidt langt til Århus herfra Grin


Årh hold da op, en gammel bruger herinde fra er før kørt længere for mindre.
Såvidt jeg har hørt Smil

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Var det ikke meningen af Scootercity eller hvad de nu hedder, skulle hjælpe dig med de ting?

og som jeg har sagt før, så brug da Speedline ^^
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#7
(29-10-2010, 19:11)Jes P Skrev: Var det ikke meningen af Scootercity eller hvad de nu hedder, skulle hjælpe dig med de ting?

og som jeg har sagt før, så brug da Speedline ^^

De har lukket hele næste uge Blink med øjet.

Ivecar plus 2023.
Svar
#8
(29-10-2010, 19:21)Jps Skrev: De har lukket hele næste uge Blink med øjet.

Så var det godt at jeg var inde og hente ting i min scooter igår Grin
Tidligere:
Baotian BT49QT-7. Peugeot Speedfight 3. Hyundai i10. Ford Mondeo. Aprillia Ditech.
CPI Hussar. Nissan Primera eGT. Alfa Romeo 156. Ford Mondeo V6. VW Polo Fox. Nissan Almera. Mitsubishi Galant V6. Nissan Micra
Nuværende:
Saab 900
Svar
#9
Rodding....

Syndes jeg havde læst på chatten, at du havde fundet enFortvivlet. Kunne han ik lave den, eller gik jeres aftale i vaskenSpørgsmålstegn

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Flammingo send lige en PB.
Ja fik kontakt med to personer der ville hjælpe, men den ene svarer aldrig og den anden virkede slet ikke troværdig.
Meningen var så at scootergården skulle lave det, men så var det, at jeg selv ville fjerne skiven, men hvis jeg kan få hjælp til de andre ting samtidigt af Flammingo ville det være fedt.
Svar
#11
Mente Flemmingo Blink med øjet
Svar
#12
Nååårrrr okay det var surt, men fornuftigt ik at lde en rode du ik havde tiltro til Blink med øjet.

Håber at Flemmingo og dig får den til at spinde som en mis Grin.

Mvh.
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar


Forum spring: