Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hyldende lyd fra motoren, kun når jeg giver gas..??
#1
Som overskriften siger,.?

Hvad kan det være, (det er en sonic).
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det kunne godt være transmissionen der hyler.
Det passer meget godt med at når du slipper gassen, så går det væk.

Svar
#3
barden Skrev:Det kunne godt være transmissionen der hyler.
Det passer meget godt med at når du slipper gassen, så går det væk.

Hejsa,

Når du siger "Transmissionen" er det så gearingen du mener..? Det tvivler jeg lidt på, for ellers ville lyden være der konstant..? Tandhjulene i gearingen holder ikk bare op med at køre når man slippe for gassen...? Eller er det mig som er helt væk? Grin Spørgsmålstegn
Svar
#4
Jeg har faktisk haft noget af det samme på min gamle Runner, den begyndte at hyle ved omkring 40 km/t, og forsatte så resten af vejen op.

Det var et leje i gearingen der var færdigt.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
henrikoo1993 Skrev:Hejsa,

Når du siger "Transmissionen" er det så gearingen du mener..? Det tvivler jeg lidt på, for ellers ville lyden være der konstant..? Tandhjulene i gearingen holder ikk bare op med at køre når man slippe for gassen...? Eller er det mig som er helt væk? Grin Spørgsmålstegn

Ja, det er gearingen jeg mener. Tvivl du bare, :wink: men jeg skiftede gearingen på min buxy, da primær, den koblingen sidder på, var gået i lejerne og også have skadet primær gearingen. (Den var helt blankslidt)

Det kan sagtens være i gearkassen den er galt, og lyden går væk når du slipper gassen. :wink:

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
barden Skrev:Ja, det er gearingen jeg mener. Tvivl du bare, :wink: men jeg skiftede gearingen på min buxy, da primær, den koblingen sidder på, var gået i lejerne og også have skadet primær gearingen. (Den var helt blankslidt)

Det kan sagtens være i gearkassen den er galt, og lyden går væk når du slipper gassen. :wink:

Okay, tak..

Men hvordan hænger det sammen?? Jeg giver gas, så kommer lyden, og når jeg slipper igen, forsvinder den med det samme igen..? :/
Svar
#7
henrikoo1993 Skrev:Okay, tak..

Men hvordan hænger det sammen?? Jeg giver gas, så kommer lyden, og når jeg slipper igen, forsvinder den med det samme igen..? :/

Jeg aner det ikke. Smil Men måske er det fordi der er mere pres på, når du giver gas, kunne jeg forestille mig.

Jeg ved bare at min hylede så man var ved at blive sindssyg. Og da jeg skiftede lejer og primær gearing, og den midterste, så holdt det op.

Men prøv at hiv vario dæksel og rem af, og se om du kan rykke koblingen op/ned - højre/venstre.

Min kunne rykkes rundt som et katteøje-lås på en cykel. :? Smil

Men det er jo ikke sikkert det er det der er galt med din, bare et forslag.

Svar
#8
barden Skrev:Jeg aner det ikke. Smil Men måske er det fordi der er mere pres på, når du giver gas, kunne jeg forestille mig.

Jeg ved bare at min hylede så man var ved at blive sindssyg. Og da jeg skiftede lejer og primær gearing, og den midterste, så holdt det op.

Men prøv at hiv vario dæksel og rem af, og se om du kan rykke koblingen op/ned - højre/venstre.

Min kunne rykkes rundt som et katteøje-lås på en cykel. :? Smil

Men det er jo ikke sikkert det er det der er galt med din, bare et forslag.

Jo jo, Tjekker jeg lige i morgen, og jeg har det på samme måde som dig, er virkelig ved at blive syg i knolden af den lyd.!?! :roll:
Svar


Forum spring: