Søg Garagen Hej Gæst! Register

Brændstof billigt i øjeblikket (Aalborg)
#1
VI kom hjem fra en længere køretur i Astraen natten til Søndag (kl. 0:40) for at være helt præcis. Vi kørte forbi vores lokale Metax for lige at spotte prisen - 8,04 for blyfri 95. Så lige indenom og sutte 40 liter af deres finest i tanken.

I går søndag var jeg så ude og køre på Rex'en, og kommer forbi en UnoX tank i Gug. 7,92 for blyfri 95!. Jeg fik dog ikke tanket, for stationen var fuldstændig blokket af biler, MC'ere og alt muligt andet der skulle have uncle benz.

Så her til morgen på vej på arbejde kommer jeg forbi vores lokale Statoil (som i går havde skiltet med 9,79) - 7,82 for 95 blyfri - og igen masser af biler allevegne som vil tanke.

Jeg var lidt for sent afsted så jeg fik ikke tanket, og pinden er nu godt nede i det røde - jeg håber sku at de bevarer de lave priser til i eftermiddag - så skal jeg lige have suttet 5 liter op på vejen hjem.

Det er godt nok blevet ok billigt at tanke igen. Herligt. Det gjorde godt nok ondt at se PBS oversigten når regningen fra benzinkortene kom her tidligere på året.

Lad bare priserne blive omkring 8 kr/liter - så er jeg a happy man(d), så sparer vi 2-300 kr om måneden bare på fuel.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hernede har jeg ikke set priser under 9,25 kr endnu Ked af det.
Svar
#3
8,85 gav jeg hos DK Benzin i Frederikshavn Smil (og jeg læste lige en af formiddagsavisernes spiseseddel, da jeg gik ind for at betale. Her stod: "at benzinpriserne forbliver lave vinteren igennem"
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#4
Min lokale Shell tank lige her udenfor havde 8,20 en tirsdag aften for et par uger siden.

Det var første gang nogensinde, jeg har bemærket at de overhovedet fraveg listeprisen! (den var vist 9,70 eller så den gang)

OK jeg fik tanket en god liters penge, men det var nu en gang, hvad der var plads til.

'Normal' billigpris her omkring ligger nu om stunder på 8,80, mens listeprisen ligger omkring 9,30.

Alle priser omregnet til 95 oktan! Smil

Og priserne kører ren elevator.
Bemeldte tank havde 9,30 da jeg kom hjem i eftermiddag kl. 14:30, 9,22 ved 19:30-tiden og 9,05 kl. 20:30.

Interessant. Hvis kurven passer, så skulle de være nede omkring 8 kr ved midnat! Smil)
Svar
#5
Prisen for benzin har været dalende det sidste stykke tid.
Jeg tanker dog som regel søndag aften / mandag morgen inden kl 8.00.

Der plejer det at være billigst for ugen, her i Randers.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: