Søg Garagen Hej Gæst! Register

Smider olien & vil ikke starte.
#1
Jeg har en Giantco sprint.

I går fandt jeg så ud af på den hårde måde at den er begyndt at smide olien.

For den mistede gassen og stoppede, og gad ikke starte igen.

Jeg fyldte så olie på.. Men den har stadig MEGET store problemer med at starte.

Det er satme ikke fedt at sidde nede i brugsen og vente på at lortet gider starte.

En ting er at den smider olien, hvis jeg ikke lige kan finde problemet, så er det jo at smide olie på noget oftere, men hvorfor søren gider den ikke starte hvis der er olie på?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Der er jo en grund til, at den "smider" olie. Drypper det ud af motoren, eller bliver det brændt i cylinderen? Hvis det ikke drypper ud på jorden, kan olien forsvinde, hvis stempelringene er slidte eller gået i stykker. Hvis det er stempelringene, har den heller ikke kompression nok, og vil derfor ikke starte. Den kan også have haft en varmesætning, og derved have ødelagt cylinder, stempel samt stempelringe.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
kragen Skrev:Der er jo en grund til, at den "smider" olie. Drypper det ud af motoren, eller bliver det brændt i cylinderen? Hvis det ikke drypper ud på jorden, kan olien forsvinde, hvis stempelringene er slidte eller gået i stykker. Hvis det er stempelringene, har den heller ikke kompression nok, og vil derfor ikke starte. Den kan også have haft en varmesætning, og derved have ødelagt cylinder, stempel samt stempelringe.

Det drypper ud på jorden med olien.
Svar
#4
Du har haft en utæt pakning er mit gæt, og den har så stille og roligt smidt alt olie.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
DarkSide Skrev:Du har haft en utæt pakning er mit gæt, og den har så stille og roligt smidt alt olie.

Nu er problemet så at den rent faktisk smider ALT olie lige så snart jeg stopper scooteren. Ked af det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: