Søg Garagen Hej Gæst! Register

CPI Oliver City 2010???
#1
Heej. Jeg er helt ny til alt det her med scootere. Jeg skal ud og købe min første scooter nogen sinde. Så jeg vil enormt gerne høre nogle af jer eksperters mening om CPI Oliver City 2010

Håber virkelig der er nogen der gidder at svare på om det er en god scooter, eller om jeg skal glemme alt om den Grin
Jonas Axelsen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
NEEJ,

Lad for guds skyld vær med at købe CPI...! Ikke for at blande mig, men har selv haft 2 CPI'er og der har tændingen været i stykker på begge, efter 3*** km på den ene og 55** km på den anden.... Og det koster omkring 1000 bare for at få det lavet..! Og så er det en stor scooter som kræver meget benizn, pga. vindmodstand og vægt....

Men det er op til dig... Der er heller ingen som siger at den kan være bedre end så mange andre scootere, men Syntes CPI går til hen af tiden, mere end min fars og min markracer (honda) f. eks, den har vi ikke skiftet en skid på og den har snart rundet de 15.000km...! Og den starter stadig på første huk... + den køre på uhjævn markveje og marker...

Men det er jo kun min mening om CPI... Hvis du køber den, så vedlighold den...Blink med øjet
Svar
#3
Okay. tak for dit svar. Men hvad så med en PGO Hot 50??
Er det en god scooter??
Jonas Axelsen
Svar
#4
Jonas Axelsen Skrev:Okay. tak for dit svar. Men hvad så med en PGO Hot 50??
Er det en god scooter??


PGO hot50 og Dr. big er begge kvalitets mærker efter min mening, min hot har lige rundet 77.500km og er fra 2008.

Selvfølgelig er den så dyr for mig da jeg har overholdt alle services på den, men selve dele som er skiftet, så er det kun 2 cylinder kit 2 vario`er og 2. blæserhjul og en 1 starter motor. og så lige 4 udstødninger har jeg slidt op Smil
Svar
#5
Jonas Axelsen Skrev:Okay. tak for dit svar. Men hvad så med en PGO Hot 50??
Er det en god scooter??

Så lidt, og jeg kender ikke til Hot 50, men tog kørekort på en, og efter min mening kørte den rent og fint... Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Ok. Tak for svaret Søren26. Jeg har besluttet at købe mig en PGO Hot 50 så. Men jeg vil gerne lige høre om du har pillet ved din Hot 50'er
Hvor godt et optræk har den?
Og hvor Hurtig køre den? Grin
Jonas Axelsen
Svar
#7
Jonas Axelsen Skrev:Ok. Tak for svaret Søren26. Jeg har besluttet at købe mig en PGO Hot 50 så. Men jeg vil gerne lige høre om du har pillet ved din Hot 50'er
Hvor godt et optræk har den?
Og hvor Hurtig køre den? Grin



Jep min skive er vækSmil og den ligger på mellem 60-70km/t på alm vej, så irl er det vist 50-60 stykkerSmil. Har dog haft den oppe op banke på 80 flere gang, men KUN på lande veje.

Og den kører kun med alm kit dvs 49ccm eller 50ccm, og køre med en JK ( bane udstødning)
Svar
#8
Ok søren. Jamen det lyder som en rigtig god scooter, sådan en tror jeg at jeg vil ud og anskaffe mig. Tak for svarene Grin
Jonas Axelsen
Svar
#9
Jonas Axelsen Skrev:Ok søren. Jamen det lyder som en rigtig god scooter, sådan en tror jeg at jeg vil ud og anskaffe mig. Tak for svarene Grin



Det var skam så lidt Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
har faktisk lige et spørgsmål til. For at pille skiven er det så ikke nødvendigt med en luftnøgle eller lignende?
Og hvis ikke man har det, hvad kan så bruges??

Og jeg har også hørt at når man piller skiven, så skulle optrækket blive lidt mere sløset?

Så hvilket værktøj har du brugt til at fjerne skiven med?
Og hvad gør man når man har pillet skiven, og gerne vil have mere optræk? Grin
Jonas Axelsen
Svar
#11
Jonas Axelsen Skrev:har faktisk lige et spørgsmål til. For at pille skiven er det så ikke nødvendigt med en luftnøgle eller lignende?
Og hvis ikke man har det, hvad kan så bruges??

Og jeg har også hørt at når man piller skiven, så skulle optrækket blive lidt mere sløset?

Så hvilket værktøj har du brugt til at fjerne skiven med?
Og hvad gør man når man har pillet skiven, og gerne vil have mere optræk? Grin



Jamen da jeg købte min betalte jeg 2000kr for at forhandleren klarede jobbet, plus de satte anden udstødning påSmil . Så hvordan man gør man jeg melde pas, ved ikke engang hvordan man laver service på den.

De tinghar jeg et værksted til at klarer, ved kun hvordan man laver dvs ting på en cykel Smil
Svar
#12
Heh. Det er bare iorden Grin
Jonas Axelsen
Svar


Forum spring: