Søg Garagen Hej Gæst! Register

Fra halv til hel
#1
Min nye Gilera Runner, Fik fra start Castrols power 1 scooter, Som er halvsyntetisk, hvor den lå med omkring 7000 omdr på toppen, nu er jeg skiftet til Castrol TTS fuldsyntetisk, Og nu ligger den på 7200 omdr. Spørgsmålet er så, Er det godt eller skidt, at den er øget i omdr.?

venligst
Allan
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tror sku ikke det betyder så meget Blink med øjet men runner kører på omkring 9000-9500 med standart tap, og det klarer den sku fint uden problemer Smil
Svar
#3
Jeg kører med fuldsyntetisk olie i min Gilera Runner også det anbefalede Motor Stores i Vandløse da jeg købte min i 2006 ,de er godt nok lukket nu men har stadig scooteren jo.
Men det skulle ikke betyde noget den olie smører bedere jo så bare forsæt med at give den god olie jo så holder den også længerer jo Grin.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#4
Johannes Johansen Skrev:Jeg kører med fuldsyntetisk olie i min Gilera Runner også det anbefalede Motor Stores i Vandløse da jeg købte min i 2006 ,de er godt nok lukket nu men har stadig scooteren jo.
Men det skulle ikke betyde noget den olie smører bedere jo så bare forsæt med at give den god olie jo så holder den også længerer jo Grin.

Ja jeg må indrømme at den kører bedre på fuldsyntetisk, Og Jeg er rigtig glad for min "Miss Gil" , Så den skal bare have det bedste af det bedste, Jeg har læst din profil, om at du kan lide lange ture, det samme her, Har lige været på ferie til Skagen med den, skøn tur på 1200 km. :P
Svar


Forum spring: