Søg Garagen Hej Gæst! Register

hiper2 dyse tvivl..
#1
Hej. Jeg har i weekenden fået blændet blindrøret af, og fjernet friskluft-systemet på udstødningen. Har for et stykke tid side taget messingristen i indsugningen på karburator, og gummistudsen i luftfilterkassen. Har så fået at vide den skal dyses op til en 72", men syntes ikk det giver noget i forhold af den 62" dyse, som sad der inden røret blev lukket af. Syntes heller ikk at kunne påvirke det med luftskruen. Skal der endnu større dyse i, end en 72", for at kunne optimere med luftskruen? Det er en typhoon30 med hiper2 motor, som har standard cylinder og 17,5 karburator, og "næsten" standard rør. På forhånd tak for hjælpen. Mvh Christian.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg kører med 74 på min runner (også Hiper 2) og der funger den sku fint Smil og alle de samme begrænsninger taget Smil
Svar
#3
Det giver kun mere larm at fjerene det gummie rør der er i luftfiltret, dyse 74 lyder i overkanten da den har dyse 52 fra standart, og hvis du kun har fjernet alle begransningerne skulle en dyse 62 til 64 vint nok ..

Grin
Svar
#4
Dyse 72 til en afdroslet Hiper2 plejer passe fint.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Ja, min har ingen problemer overhoved Smil andet end mit gaskabel går lidt trængt .. Grin den kan godt sætte sig lidt ved langtidskørsel med håndtaget i bund Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg prøver at dyse den lidt mere op. En #74 eller #76, og hvis ikk det fungere, så ryger 62 i igen. Den har bare aldrig firetaktet med #72, så den er da ikk for stor i hvert fald. En større virker logisk?! Det er vel ikk de billige t-hansen dyser, der er ukorrekte? Helt enig med hensyn til gummistudsen i filterkassen, det er kun lyd fra karburator, man får ud af at fjerne den. Det er nok med risten i indsugning alene. Jeg takker for jeres meninger. Mvh Christian.
Svar


Forum spring: