Søg Garagen Hej Gæst! Register

Ruller i variator?
#1
Halløj. Jeg er en gut som er en lykkelig ejer af en Gilera Runner SP. Men nu er tiden kommet til at der skal skiftes ruller, og i den anledning har jeg besluttet at skifte hele varioen (dvs. jeg køber Malossi multivar). Men her kommer spørgsmålet, hvilke ruller, altså hvor mange gram, skulle jeg bruge? Ved godt man ikke kan sige det præcist, men sådan ca.
Skal lige siges at alle begrænsninger er pillet og der sidder Technigas Basic på.
Håber i kan hjælpe mig så jeg har noget at gå efter Smil
Gilera Runner SP - 15000km
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvis du køber en multivar, følger rullerne med. Prøv det som udgangspunkt. :wink:

http://www.speedline.dk/da/scooter/giler...ariomatik/

Svar
#3
barden Skrev:Hvis du køber en multivar, følger rullerne med. Prøv det som udgangspunkt. :wink:

http://www.speedline.dk/da/scooter/giler...ariomatik/
Multivaren leveres til mange modeller, hvor eneste forskel i pakkerne med forkellige varenumre, er rullevægten. De færreste forhandlere, ligger derfor inde med alle varenumrene på Multivaren, men leverer den, som fysisk passer. Man kan derfor ikke gå ud fra, at rullevægten passer. Udgangspunktet må derfor, af den, og andre, grunde snarere være den vægt, man bruger på sin standardvario :wink: .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#4
kragen Skrev:Multivaren leveres til mange modeller, hvor eneste forskel i pakkerne med forkellige varenumre, er rullevægten. De færreste forhandlere, ligger derfor inde med alle varenumrene på Multivaren, men leverer den, som fysisk passer. Man kan derfor ikke gå ud fra, at rullevægten passer. Udgangspunktet må derfor, af den, og andre, grunde snarere være den vægt, man bruger på sin standardvario :wink: .

Men dem der fulgte med til min, var 8.5gram, som også var standard til original vario. :wink:

Købte den ved Speedline. Endte dog med at smide 3x 9gr. og 3x 9.5gr i. Smil

Svar


Forum spring: