Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stempler - Spørsmål
#1
Hej BSére

Nu skal jeg til at skifte nogle dele på min Runner og har fundet en cylinder brugt. men den mangler et stempel til sættet, (Det er kun selve cylinderen og toppen) og jeg er så heldig at jeg har et 47,6 stempel liggende herhjemme med det er til en Speedfight. Vil jeg kunne bruge det på min Runner selvom det er to forskellige motorer ? eller skal jeg ud og købe et nyt stempel til det ? Grin

Mvh. 2hvybg3yb
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du skal have et stempel der passer præcist til den cylinder, det er ikke noget det bare er samme størrelse.

Jeg tvivler meget på et stempel fra en speedfight kan bruges.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Tænkte det godt Blink med øjet tænkte at man endelig kunne bruge nogle af de dele man har liggende herhjemme Blink med øjet men nej nej Grin der skal altid nyt til Grin haha

Men så er det jo bare det der er til ? Smil

Synes i at 600 kr for et Top Performances Racing uden stempel er rimeligt ? og det er brugt ?
Svar
#4
Jeg synes det er dyrt, man ved jo ikke hvordan det har været behandlet, og hvor mange km det har kørt.

Til 600 så hellere smide lidt ekstra oven i og købe et nyt TP Trophy kit.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Også det jeg synes. med et nyt stempel og 600 kr for cylinderen. så står det til 969,95 kr og et nyt komplet sæt står til 1.099 kr ? og jeg skal alligevel ikke op i den HK-klasse, så overvejer at bestille Polini Sport istedet til de 799,- Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
2hvybg3yb Skrev:Også det jeg synes. med et nyt stempel og 600 kr for cylinderen. så står det til 969,95 kr og et nyt komplet sæt står til 1.099 kr ? og jeg skal alligevel ikke op i den HK-klasse, så overvejer at bestille Polini Sport istedet til de 799,- Smil
Tag corsa i stedet. Det er noget kvikker...
Svar
#7
Er desværre for sent suked Grin har bestilt en Sport Grin det er ikke på grund af farten (eller jo det er det jo) men den skal ikke være voldsom Grin mit std cylinder har smadret en stempelring ved en 5.000 km, så det er bare for en sikkerhedsskyld jeg skifter den ved de 12.000 her Grin
Svar
#8
Ikke Corsa da, tag Stage 6 Sport Pro, det rykker noget mere end Corsa Grin
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
Haha Grin kunne jo evt. også bore blokken op og montere Big Bore når jeg nu har pengepungen fremme Blink med øjet haha
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: