Søg Garagen Hej Gæst! Register

Suzuki K50 1971
#1
Skal ud og kigge på en Suzuki K50 årgang 1971, enten Søndag eller mandag. Den er magen til denne :
Suzuki 1971.

Men om den er i samme stand, er tvivlsomt Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej med dig.

Den kan jeg godt huske ( en af mine venners storebror havde sådan en ), en rigtig god knallert, med separat olietank og oplagt udstødning samt tre skyllekanaler i cylinder, og tre gear mener jeg at kunne huske... de senere modeller havde kun to skyllekanaler, men fire gear ;-), så lånte man cylinder og stempel samt udstødning fra den gamle model, kunne den nye komme op på små 55 - 60 km/t Jeg havde selv den sidste model, mener den var fra 1979, en rigtig dejlig maskine ;-) .

Forsat god weekend

Hanibal Grin
Det blev til fem år med en Italjet Formula 50, fra 1996 - Nu er det en Suzuki Katana fra 2002 samt en Pgo Hot fra 2006.
Svar
#3
Hanibal Skrev:Hej med dig.

Den kan jeg godt huske ( en af mine venners storebror havde sådan en ), en rigtig god knallert, med separat olietank og oplagt udstødning samt tre skyllekanaler i cylinder, og tre gear mener jeg at kunne huske... de senere modeller havde kun to skyllekanaler, men fire gear ;-), så lånte man cylinder og stempel samt udstødning fra den gamle model, kunne den nye komme op på små 55 - 60 km/t Jeg havde selv den sidste model, mener den var fra 1979, en rigtig dejlig maskine ;-) .

Forsat god weekend

Hanibal Grin

Tak for oplysningerne. Men det vidste jeg i forvejen, da jeg har haft 2 stk's K50 fra 1976 Smil Og der bliver ikke nogen handel, da det stortset kun er stel og 2 fælge, der er at gøre godt med. Det bliver for dyrt, at renovere den.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Er blevet tilbudt en Suzuki K50 ganske gratis, mod at jeg renoverer den Smil. Den mangler Cylinder/top/karburator og andre småting. Er ellers i fin stand, alderen taget i betragtning (årgang 1978).
Ivecar plus 2023.
Svar
#5
Hej igen,

Så er et bare med at komme igang, bare skønt med sådan et forholdvis " nemt " projekt.

Hanibal
Det blev til fem år med en Italjet Formula 50, fra 1996 - Nu er det en Suzuki Katana fra 2002 samt en Pgo Hot fra 2006.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hanibal Skrev:Hej igen,

Så er et bare med at komme igang, bare skønt med sådan et forholdvis " nemt " projekt.

Hanibal

Ja, men nu skal der så lige findes transport, da den står ca. 175 km herfra. Smil
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Projektet er droppet, da det vil blive for dyrt at renovere Suzuki'en.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: