Søg Garagen Hej Gæst! Register

agility kobling.
#1
nu er min kymco agility lige kommet over garanti perioden, så sitter koblingen sig selvfølgelig fast i yderstilling, og mens jeg har åben ind til skidet bemærker jeg at køleren på variatoren er smeltet så den skal jeg også have skiftet. den skal lige en tur på værksted i morgen. så må vi se hvad de siger til den. alt ialt har det været en rigtig god søndag(IRONI) Ked af det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Sådan synes jeg altid det sker umiddelbart efter en garanti.
Svar
#3
Det kan sikkert bedre betale sig at smide en tun kobling på. Originale dele er alt for dyre.
TruckStar
Svar
#4
hmm

dunno hvordan det er hvor du køber scooter men hvis de er lidt fair måske i kan finde ud af en aftale.
med mindre sådan ting er normale på scooters :S
Svar
#5
nå men det viste sig at der var skidt i de bevægelige dele, det har der åbenbart været fra starten af.
nu kan den virkelig tage omdrejninger helt fra bunden. Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
pdchr Skrev:nå men det viste sig at der var skidt i de bevægelige dele, det har der åbenbart været fra starten af.
nu kan den virkelig tage omdrejninger helt fra bunden. Grin
Kunne man få en uddybning af det?
Bl.a. hvordan fandt du ud af det, og hvordan slap du af med det ?
Er det nu bedre end nogensinde før?

Jeg har godt nok en 18 måneder til de 24 måneders reklamationsret udløber, men tricks og fiduser kan man ikke få for mange af!
Svar
#7
det eneste der blev lavet var, det hele blev skilt ad, renset og smurt.
min "pusher" mente det var støv og skidt fra remmen der havde sat sig i koblingsstyret.
det der sad fast var selve remskiven der, når den blev presset helt ud i yderstilling, så blev den siddende der.
Svar


Forum spring: