Søg Garagen Hej Gæst! Register

Billig-scooter.dk støt sitet!
#1
jeg har fået en ide om at man egentligt burde kunne donere penge til forbedring af dette site, og manden/mændene der har skabt det... hvoran kunne en sådan plan udføres? for vi lære allesammen mange ting herinde, og efter min mening er intet i livet gratis Grin nogle ting jeg savner lidt er sådan noget som Profil søgning... alle profiler er ikk i alfabetisk orden, og der er ikk en lille flække hvor man kan skrive et profil navn... Ked af det jeg syntes lidt at det ville være på sin rette plads at støtte op om dette site, da vi alle spare en formue i mekkerregninger Griner

er jeg den eneste der har det sådan eller?

syntes at det ville være godt for os allesammen, som fællesskab!!
kom evt med ideer til forbedring og et beløb som i selv bestemmer og bak dette fantastiske site op 8)

Med Venlig Hilsen Ghostrider

2hjul bedre en 4 problemer ikk??
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Og du er ret ny herinde, right?? Tidligere har siden været ret udviklet, og måske for indviklet (for tidskrævende). Dette er jo så ved at blive ændret...og ting tager jo tid, når det er en fritidssyssel.

- jeg er da i princippet enig, men det er jo op til bagmanden (SLK).

Dog har økonomisk binding/medlemsskab også tidligere vist at være døden for sådanne sider.
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#3
ikke at det skulle være bindene, men donationer er altid godt for ethvert wedsite (måske motiverende) ikk at det skulle være business, men nærmere et lille værktøj til at skrue de sidste bolte på... kan du følge mig??? Grin
Svar
#4
Mopedgalleriet prøvede det samme for 3-4 år siden. Men det gik i sig selv igen, fordi der ikke var nogen der gad ofre 10-15-20 kr pr. måned.


Og Ghostrider. Du behøver ikke" spamme" BS med 4 indlæg med samme tekst. De 3 er fjernet. PM sendt til dig.
Svar
#5
Tak for ideén GhostRider.

Jeg er slet ikke interesseret i penge, ikke på dette niveau ihvertfald.
- Jeg ville lyve hvis jeg sagde, at jeg ikke ville sælge siden, hvis jeg fik tilbudt en halv bondegård for den.

Men den kører pt. bare på et hobbyplan for mig og der bliver viderudviklet når jeg har tid og lyst.
Det betyder så ikke at jeg ikke har brug for hjælp, for enhver idé eller ligende er da mere end velkommen Blink med øjet

I næste uge skulle jeg gerne have tid til at komme videre med opdateringer af siden Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
¨men kunne du ikke tænke dig at der arnogen der virkelig viste interesse?? ikke bare lærte noget, men udviklet sig rent mekanisk på samme niveau som de fleste herinde?? opret et konto nr og jeg vil med glæde sende penge!!!! kan godt være at det kun er hobbyniveau, men lidt hjælp skader aldrig Griner er jeg den eneste der viser den form for støtte???

vil ikk spamme, men blot markere mit synspunkt... 8)
Svar
#7
slk, du kunne altid smid google ads på Smil Det giver lidt til udgifter og får ikke folk til at forlade siden Blink med øjet
Svar
#8
Det er tidligere blevet afvist at smide reklamer på, tror stadig det gælder.
TruckStar
Svar
#9
Som T er inde på er jeg ikke interesseret i reklamer i den art af hvad Google og andre reklamesites kan tilbyde.
Kun som set før ved Scoot.dk - et sites der havde noget med scooter/MC at gøre og kun fordi vi her på BS.dk fik en konkurrence ud af det.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Slk. kan jo oplys hans konto nr. og dem der så har lyst kan så sende lidt peng til ham.. Men så skal slk jo også betale skat
Svar


Forum spring: