Søg Garagen Hej Gæst! Register

At pille skiven - Hvad kan der ske?
#13
Tusind tak for hjælpen! Smil
Blir gjort imorgen Blink med øjet
Hvis i kan lide jackass, så se mine stunts og skriv hvad i synes d:
http://www.youtube.com/watch?v=mkl2dgCaw_s
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
ThokeJackass Skrev:Man ringer jo heller ikke til politiet og siger, Hej overvejer at stjæle alle ejendele fra min vens hus når han er på ferie, Hvis jeg nu blir taget.. Hvad sker der så, og må jeg beholde fjernsynet, eller skal jeg gemme det for jer?

HA HA HA! - Fed kommentar :thumpup:
Svar
#15
Hej

Jps - Du tænker 2 takt og han kør på en Giantco sprint så der skal ikke fjernes en tragt.

Mulighéder for at blive snuppet, jeg har kørt omkring 7000 km på 2 år og er stoppet 1 gang og det var blot en motorcykelbetjent som var på vej hjem fra en kørekort/mobil/sprit kontrol som jeg ikke havde hørt om, han spurte om jeg havde drukket og jeg svarede nej og så kørte han videre.
Scooter kontrol i maj 2009 blev jeg også stoppet 2 gange i den uge, men jeg var informeret og havde sat ringen i igen.
Så alt ialt er min scooter stoppet 1 og kontroleret 2 gange.

Muligheden er der, men hvis du bor langt ude og ikke kør vildt/sindsygt så er de små.
Jeg bor 3 km syd for Randers og jeg passer på når jeg kør og stopper når Frækolice: stopper mig.

Min Giantco sprint, har jeg kun taget ringen og købt en Naraku variator, 5,5g Dr.Pulley glidevægte (ruller).
Den kør ca. 35-45 km/l ved blandet kørsel. Med ringen kørte den kun omk. 20-25 km/l.
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar
#16
Flemmingo Skrev:.....
Den kør ca. 35-45 km/l ved blandet kørsel. Med ringen kørte den kun omk. 20-25 km/l.

Fortvivlethock: Det var ikke meget mig går 31,22 km/l målt over 387,5km og uden 48,20 km/l målt over 728,4 km.
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#17
mtk Skrev:Fortvivlethock: Det var ikke meget mig går 31,22 km/l målt over 387,5km og uden 48,20 km/l målt over 728,4 km.
Agilityen med +100 kg på nakken, havde ingen problemer med, at passere de 50-53 km/l, da den fik fjernet "kraven" Grin .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
kragen Skrev:Agilityen med +100 kg på nakken, havde ingen problemer med, at passere de 50-53 km/l, da den fik fjernet "kraven" Grin .

Mener du ikke"kragen" Griner. avavavavavavav.
Ivecar plus 2023.
Svar
#19
Jps Skrev:Mener du ikke"kragen" Griner. avavavavavavav.

Den blev bare omskåret som så mange andre ting. :roll:

Svar
#20
Jps Skrev:Mener du ikke"kragen" Griner. avavavavavavav.
Uden kragen, kunne den sikkert køre endnu mere på literen Grin
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#21
Har ikke tænkt mig at køre vildt på nogen måde Smil
Fjernede skiven for noget tid siden, og den viste 72 da jeg kørte ned af bakke. Man skal nok lige trække 10 fra, men alligevel Smil
En giantcho sprint hvor der ikke er gjort andet ved den end at pille skiven, hverken i udseende eller ydelse. Den virker da meget uskyldig, så det er da ikke den slags politiet kontrollerer er det Smil?
Hvis i kan lide jackass, så se mine stunts og skriv hvad i synes d:
http://www.youtube.com/watch?v=mkl2dgCaw_s
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#22
(03-08-2010, 23:42)ThokeJackass Skrev: Jeg undskylder meget min forvirrende overskrift, vidste ikke helt hvordan tonen var herinde. Men tak for svarene! Smil
Hvad ville i gøre?
Er i lidt af et dilemme faktisk.. eller måske et luksus problem d:

Min kæreste og jeg har kommet sammen i halvandet år nu. her den 1 August har de lavet bustiderne om så det tager 2 timer at køre derhen, og jeg skal starte på gymnasiet i faaborg, og hun skal starte som sygeplejerske i odense, så vi har ikke rigtig tid til at være så meget sammen mere.
..... Medmindre jeg kører scooter.
Det er lidt trist at tøffe derhen med 30 i timen, når mange af mine venner har kørt meget hurtigere i lang tid uden at blive snuppet.
Ville bare høre om det var risikoen værd at pille skiven Smil
Og er det rigtigt at den kører længere på literen og bedre når den er væk?
Svar
#23
Mike170495*

Du har vel set at emnet er fra 2010, og at du har citeret forkert?.
Ivecar plus 2023.
Svar
#24
(07-01-2018, 11:16)Jps Skrev: Mike170495*

Du har vel set at emnet er fra 2010, og at du har citeret forkert?.

Det må være high scoren: 7 år. Griner

Svar


Forum spring: