Søg Garagen Hej Gæst! Register

2 CityScooter2005 model til salg - først til mølle (5900kr)!
#1
Hej Billig Scooter!


Specielt til ære for Jer herinde så har vi fået 2 CityScooter2005 model tilbage fra 1 af vores forhandlere. Disse 2 scootere tilbyder vi derfor kun unikt til brugere af Billig-scooter og vi annoncerer ikke dette på vores hjemmeside.

Pris pr. stk er 5900 inkl klargøring, klar til brug (nummerplade skal I dog selv sørge for)

Der kan læses lidt om scooteren på vores hjemmeside, hvor de ligeledes kan bestilles:
http://www.cityscooter.dk/specifikationer.asp

- Først til mølle!

P.s.: der er ikke tale om dårlige scootere eller andet. Scooterne er omfattet vores normale garantiforpligtelser m.v. og vi har masser af reservedele på lager (har ligeledes en web-shop med vores reservedele)
Hilsen - Henrik
tidl. CityScooter.dk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Altså den samme som jeg har, bare i sølv Grin
så hvis der er nogen mulige købere som gerne vil se lidt flere billeder af den kan i bare kigge i min profil og forestille jer den har en anden farve.

Er en lækker scooter til en suveræn pris Grin
Kan virkelig anbefales, service på den kan jeg dog ikke udtale mig om endnu da jeg ikke har haft problemer med min indtil videre, og skal først til service om 400 km.
Cityscooter 2005, flere billeder i personlige galleri.
Svar


Forum spring: