Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tjae så må vi have købt en ny scooter
#1
Regal Raptor er prisbillig, hvordan er erfaringerne med den?
Jeg ved godt det er kort tid siden den kom på vejene men indtil nu, hvad mener i så om den, ruster den meget, er der motorproblemer, kører den generelt uden problemer og en masse andet input vil jeg gerne have.

Knægten blev baldret ned af et stykke kvindemenneske i en Ford Focus som absolut skulle køre i den forkerte vejbane i et uoverskueligt vejsving.

6 timer på operationsbordet og 1 stk totalskadet PMX Sport.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
30'er eller 45'er -?? jeg har nok en Listo 45 billigt til salg i løbet af 14 dage - 3 uger, hvis ikke jeg hører fra Svoger min.
Svar
#3
Corty Skrev:30'er eller 45'er -?? jeg har nok en Listo 45 billigt til salg i løbet af 14 dage - 3 uger, hvis ikke jeg hører fra Svoger min.

30ér
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#4
En 30ér der kører 45 hehe
Svar
#5
Lund Skrev:Knægten blev baldret ned af et stykke kvindemenneske i en Ford Focus som absolut skulle køre i den forkerte vejbane i et uoverskueligt vejsving.

6 timer på operationsbordet og 1 stk totalskadet PMX Sport.

Det var ikke godt. Håber "knægten" kommer på højkant uden mén?
Jeg blev jo knaldet ned for nylig, ved at en kvinde absolut skulle over i min vejbane, bare for at skære et venstresving. Heldigvis skete der ikke noget særligt i mit tilfælde, men hold kæft hvor blev jeg gal.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jps Skrev:Det var ikke godt. Håber "knægten" kommer på højkant uden mén?
Jeg blev jo knaldet ned for nylig, ved at en kvinde absolut skulle over i min vejbane, bare for at skære et venstresving. Heldigvis skete der ikke noget særligt i mit tilfælde, men hold kæft hvor blev jeg gal.

Jamen han brækkede lårbenet og fik det bakset sammen med nogle marvskruer i nat, om det gir men, ved jeg ikke, men håber det sandelig ikke.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#7
Lårbensbrud er ALTID komplicerede!
Det hørte vi om til førstehjælp i sin tid. Vist noget med knogletykkelse, blodbaner osv.

I det mindste er der vel ikke den store tvivl om skylden her? Hvis hun ikke har overholdt sin vigepligt, ryger kortet!
(Eller er det nu blevet nedgraderet til et klip ?)
Svar
#8
Lund Skrev:
Jps Skrev:Det var ikke godt. Håber "knægten" kommer på højkant uden mén?
Jeg blev jo knaldet ned for nylig, ved at en kvinde absolut skulle over i min vejbane, bare for at skære et venstresving. Heldigvis skete der ikke noget særligt i mit tilfælde, men hold kæft hvor blev jeg gal.

Jamen han brækkede lårbenet og fik det bakset sammen med nogle marvskruer i nat, om det gir men, ved jeg ikke, men håber det sandelig ikke.

Fortvivlethock:

God bedring til knægten mange gange fra mig!
Vil nødigt til at generalisere, men det er jo ikke første gang at kvinde, sving og ulykke med knallert/mc optræder i samme sætning... Græder
Svar
#9
SLK Skrev:God bedring til knægten mange gange fra mig!
Vil nødigt til at generalisere, men det er jo ikke første gang at kvinde, sving og ulykke med knallert/mc optræder i samme sætning... Græder

Tak skal du have, godt vi ikke har flere børn, indenfor en mdr har vi siddet på Holstebro sygehus meget af tiden pga to trafikulykker, så nu må der sq da blive ro.

Jeg ved godt man ikke skal tro hvad der står i avisen, men efter hvad der står, og det har de nok fået fra politiet, så ser det ud til knægten har skylden selv om hun kørte i den forkerte vejbane, da jeg kom om til ulykken som skete kort fra hvor vi bor, stod bilen 30 cm fra vejkanten i den forkerte kørebane, ingen bremsespor kunne ses. De vidner i kan læse om, har de fået galt i halsen, der var ikke et øje, og det ved jeg fra den kvindelige bilist og fra knægten, så lidt overdrevet og underdrevet er den også, de har ikke talt med sygehuset da de er gået i trykken med avisen, så ville de sikkert ikke have skrevet det hvad der var sket med ham, ud over lårbensbrudet, har han mistet hud på en stor del af højre side af kroppen. Bilen fik knust forruden, tjae,kofanger knust, kølerhjelm total smadret,kølegitter mm smadret, tag var trykket ca 20 cm ned der hvor forruden havde siddet. Aviser! http://www.lemvig-folkeblad.dk/apps/pbcs...012/LEMVIG
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Lund Skrev:
SLK Skrev:God bedring til knægten mange gange fra mig!
Vil nødigt til at generalisere, men det er jo ikke første gang at kvinde, sving og ulykke med knallert/mc optræder i samme sætning... Græder

Tak skal du have, godt vi ikke har flere børn, indenfor en mdr har vi siddet på Holstebro sygehus meget af tiden pga to trafikulykker, så nu må der sq da blive ro.

Jeg ved godt man ikke skal tro hvad der står i avisen, men efter hvad der står, og det har de nok fået fra politiet, så ser det ud til knægten har skylden selv om hun kørte i den forkerte vejbane, da jeg kom om til ulykken som skete kort fra hvor vi bor, stod bilen 30 cm fra vejkanten i den forkerte kørebane, ingen bremsespor kunne ses. De vidner i kan læse om, har de fået galt i halsen, der var ikke et øje, og det ved jeg fra den kvindelige bilist og fra knægten, så lidt overdrevet og underdrevet er den også, de har ikke talt med sygehuset da de er gået i trykken med avisen, så ville de sikkert ikke have skrevet det hvad der var sket med ham, ud over lårbensbrudet, har han mistet hud på en stor del af højre side af kroppen. Bilen fik knust forruden, tjae,kofanger knust, kølerhjelm total smadret,kølegitter mm smadret, tag var trykket ca 20 cm ned der hvor forruden havde siddet. Aviser! http://www.lemvig-folkeblad.dk/apps/pbcs...012/LEMVIG

Ih altså, skulle man ikke lige tage den med ro.
Synes der er begyndt at gå for meget "scooterfjæs" i det hele.
Hvis man kører på scooter, så er man en farlig een der fræser rundt på cykelstier og jagter små børn..

Det må være i et uoverskueligt vejsving, ikke sandt?
Så er der med garanti også dobbeltoptrukket kørebanestriber på kørebanen, og så må bilisten slet ikke komme over i den modsatte vejbane!

Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der er sket, men hvis der er dobbeltoptrukket og bilisten er over i den anden vejbane er der slet ingen tvivl hvor skylden skal ligges - uanset farten på knallerten!
Svar
#11
SLK Skrev:Ih altså, skulle man ikke lige tage den med ro.
Synes der er begyndt at gå for meget "scooterfjæs" i det hele.
Hvis man kører på scooter, så er man en farlig een der fræser rundt på cykelstier og jagter små børn..

Det må være i et uoverskueligt vejsving, ikke sandt?
Så er der med garanti også dobbeltoptrukket kørebanestriber på kørebanen, og så må bilisten slet ikke komme over i den modsatte vejbane!

Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der er sket, men hvis der er dobbeltoptrukket og bilisten er over i den anden vejbane er der slet ingen tvivl hvor skylden skal ligges - uanset farten på knallerten!

Jo det er et uoverskueligt vejsving hvor der er træer langs begge sider af vejen, det er langt ude på landet, så der er desværre ikke fuldt optrukne linier, da det er en smal vej i forvejen.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#12
Halloee slet ingen raptorejere i denne tråd?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar


Forum spring: