Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så er RR Spyder landet (næsten)
#1
I fare for at blive betragtet som en spammer må jeg alligevel lige komme
med det sidste nye!

RR's nye model Spyder lander her midt i ugen og vil være tilgængelig til prøvetur fra lørdag hvis man skulle have lyst Grin (og selvfølgelig være omkring Nordjylland hvor butikken ligger)

http://www.outgear.dk/?id=6&recordid=27

Håber vi ser nogle af jer.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Uden at have prøvet dyret synes jeg efterhånden det er imponerende at se hvor langt og hurtigt Kinesercyklerne kommer frem i udviklingen med især design.

Fed chopper Smil
Svar
#3
Jeg var lige inde på Regal Raptor importørens hjemmeside.

Spyder modellen endte på kr. 31999,-

Med en prislap på over kr. 30000,- synes jeg ikke man kan være tilfreds med en gammel stødstangsmotor fra halvfjerserne.

Det må være på tide at kineserne får sig en snak med japanerne om at købe licensretten til at producere en lidt mere moderne motor med lidt flere cubikcentimeter og dobbelt overliggende knastaksler.

Både Honda, Suzuki, og Kawasaki producerede nogle fremragende motorer i firserne, som de for længst selv er holdt op med at bruge, og derfor burde være villige til at sælge licensrettighederne til for en rimelig pris.

Eller er de begyndt at tage kineserne alvorligt. Er de ved at blive bange for at de skal lave motorcykler der er næsten lige så gode som dem de selv laver, men til den halve pris?

På den anden side kan det vel ikke vare længe før kinesernes know-how er så god at de kan lave deres egne moderne motorer til discountpris.

Så bliver det for alvor sjovt at køre på en billig kina-maskina.

DAVE
Svar


Forum spring: