22-01-2020, 15:16
(22-01-2020, 14:22)rune75 Skrev: Jeg tenkte det var en hjemmelaget airbag Puden ved forruden altså.
Det er det så ikke
Ivecar plus 2023.
Så der købt elbil (Cityelf CE25)
|
||
22-01-2020, 15:16
(22-01-2020, 14:22)rune75 Skrev: Jeg tenkte det var en hjemmelaget airbag Puden ved forruden altså. Det er det så ikke
Ivecar plus 2023.
22-01-2020, 15:50
Efter en kort opladning af batteriet på Kymco'en, viser indikatoren nu 100%. Lige inden opladningen, viste den 80%. Måtte så også lige give de tynde ledninger lidt loddetin, så der kunne skabes ordentlig forbindelse.
Ivecar plus 2023.
Efter den ret så nervepirrende tur på 29 km, hvor batteriet næsten gik i 0, så har jeg idag kørt hele 32 km uden problemer. Dvs indikatoren, er fandme ikke til at stole på
Har beskrevet det før, men i får den lige igen Den første streg forsvinder hurtigere, end man kan tælle til 1, for så at dukke op igen, efter et stykke tid. Og på første del af de 32 km, var streg nr. 1-2 og nr 5 (den røde) pist væk. Så streg 3 og 4 var de eneste, på første del af 16 km. Fremme ved butikken i storbyen hernede, var alle streger tilstede????? Samme gentog sig på hjemturen (alle streger tilstede, ved indkørslen til huset). Kører en lidt længere tur imorgen (35-36 km). Og så den satans dug på ruderne, kan jeg ikke få bugt med. Den affugterpose jeg lånte af min bror, virker kun på nederste del af forruden (hvor den så ligger). Og så var der sgu en rotte i fælden i garagen, hvor bilen jo står. Ikke betryggende, at se det. For de kan jo bide diverse ledninger over i bilen Og det hjælper jo ikke at stille bilen udenfor garagen.
Ivecar plus 2023.
23-01-2020, 17:47
Jeg leste først at det var en rotte i fælgen og tenkte å foreslå at du kunne sette opp en felle/fælde, hehe.
23-01-2020, 19:00
(23-01-2020, 17:47)rune75 Skrev: Jeg leste først at det var en rotte i fælgen og tenkte å foreslå at du kunne sette opp en felle/fælde, hehe. Der er jo så et par fælder på gulvet (ikke i fælgen)
Ivecar plus 2023.
23-01-2020, 19:50
Du må købe den tore udgave af pinlock, så er duggen væk.
23-01-2020, 21:19
Ivecar plus 2023.
24-01-2020, 08:35
Ang. dug, er der lidt info i sektion 2 her: https://blog.bilbasen.dk/is-og-dugfri-bilruder-668/
Jeg har ikke personlig erfaring med det men der findes midler som f.eks. dette. https://www.thansen.dk/bil/bilpleje/shampoo-og-vask/antidug-ruderens-200-ml./https://www.thansen.dk/bil/bilpleje/sham...227208966/ Eller https://www.carlab.dk/rain-x-trigger-antidug-spray-500-ml-1stk De ligger en hinde på ruden, der gør det sværere for de små vanddråber at binde sig til overfladen.
24-01-2020, 18:58
(24-01-2020, 08:35)Teddy Skrev: Ang. dug, er der lidt info i sektion 2 her: https://blog.bilbasen.dk/is-og-dugfri-bilruder-668/ Alle link er gemt. Og har overvejet det fra Thansen
Ivecar plus 2023.
25-01-2020, 14:29
Torsdag og i dag Lørdag er der blevet kørt henholdsvis 32 og 35 km (ud-hjem til/fra storbyen hernede )
Og begge ture forløb uden problemer. "Masser" af strøm tilbage da jeg landede på adressen. Brugte så vinduesviskeren på hele turen idag. Den bruger heldigvis ikke meget strøm. Indikatoren der går fra 0-50, bevægede sig lidt frem og tilbage. Først gik den op på 30 da "bilen" mødte en bakke, for så på den anden side at dykke ned til 10 på skala'en, men den var hurtigt oppe på 20 igen. Batteriindikatoren har jag sat sort tape på. Den er intet værd, under kørsel Må se at finde ud af at komme ind til batterierne, så jeg kan få voltmeteret monteret. Og så kørte jeg jo med duggede ruder, eller næsten ihvertfald, for jeg tørrede ruden af jævnligt, på turene. Det er selvfølgeligt ikke holdbart i længden.
Ivecar plus 2023.
25-01-2020, 14:35
25-01-2020, 14:38
(25-01-2020, 14:29)Jps Skrev: Batteriindikatoren har jag sat sort tape på. Den er intet værd, under kørsel Jeg "frykter" at det nye voltmeteret vil vise akkurat like merkelige verdier som det du har tapet over, siden det også måler spenningen og ikke strømforbruket. | ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|