Søg Garagen Hej Gæst! Register

PMX hjælp
#1
Hej.

Min knallert bruger meget benzin, har haft renset karburatoren og det hjalp en smule men den bruger stadig mere end den burde så mistænker lidt at det er fordi cylinderen godt snart kunne trænge til at blive skiftet da den efterhånden har kørt 11.000.

Har også et problem med at min knallert køre betydeligt bedre når den er kold end når den er varm, altså den kører hurtigere og trækker bedre når den er kold, håber nogen kan hjælpe.

Det er en PGO PMX Sport fra 09 som snart har kørt 11.000 og som bliver kørt på hver dag i hverdagene.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
(22-04-2017, 19:14)LukasM Skrev: Hej.

Min knallert bruger meget benzin, har haft renset karburatoren og det hjalp en smule men den bruger stadig mere end den burde så mistænker lidt at det er fordi cylinderen godt snart kunne trænge til at blive skiftet da den efterhånden har kørt 11.000.

Har også et problem med at min knallert køre betydeligt bedre når den er kold end når den er varm, altså den kører hurtigere og trækker bedre når den er kold, håber nogen kan hjælpe.

Det er en PGO PMX Sport fra 09 som snart har kørt 11.000 og som bliver kørt på hver dag i hverdagene.

Hvilken farve har dit tændrør ?
Svar
#3
(22-04-2017, 19:14)LukasM Skrev: Hej.

Min knallert bruger meget benzin, har haft renset karburatoren og det hjalp en smule men den bruger stadig mere end den burde så mistænker lidt at det er fordi cylinderen godt snart kunne trænge til at blive skiftet da den efterhånden har kørt 11.000.

Har også et problem med at min knallert køre betydeligt bedre når den er kold end når den er varm, altså den kører hurtigere og trækker bedre når den er kold, håber nogen kan hjælpe.

Det er en PGO PMX Sport fra 09 som snart har kørt 11.000 og som bliver kørt på hver dag i hverdagene.

Min Big har altså kørt snart 14.000 på samme cylinder, så burde ikke være der problemet ligger, tror snarere det er din rem eller dine ruller der trænger til en udskiftning. Kan også måske være dine bremser der hænger, det giver også ekstra forbrug. Hvordan kører den, er den blvet sløvere end før?
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar
#4
(25-04-2017, 09:52)Brochen Skrev: Hvilken farve har dit tændrør ?

Har ikke haft mit tændrør af, men det kan jeg tjekke i eftermiddag
Svar
#5
(25-04-2017, 22:45)K. Hansen Skrev: Min Big har altså kørt snart 14.000 på samme cylinder, så burde ikke være der problemet ligger, tror snarere det er din rem eller dine ruller der trænger til en udskiftning. Kan også måske være dine bremser der hænger, det giver også ekstra forbrug. Hvordan kører den, er den blvet sløvere end før?

Altså min rem er rigtig stram, og mine ruller er næsten lige blevet skiftet. Bremserne tjekkede jeg for et stykke tid siden, og der var der ikke noget med dem men kan tjekke dem igen på et tidspunkt. Efter jeg har renset karburatoren er den bestemt ikke blevet sløvere, den både starter og kører bedre men bruger stadig rigtig meget benzin.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
(27-04-2017, 09:35)LukasM Skrev: Altså min rem er rigtig stram, og mine ruller er næsten lige blevet skiftet. Bremserne tjekkede jeg for et stykke tid siden, og der var der ikke noget med dem men kan tjekke dem igen på et tidspunkt. Efter jeg har renset karburatoren er den bestemt ikke blevet sløvere, den både starter og kører bedre men bruger stadig rigtig meget benzin.

Ja okay Smil  Synes bare 11000 km er meget lidt for en cylinder.
/Karen Hansen


Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi  årgang 2017


"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar


Forum spring: