19-02-2017, 02:20
Hej jeg tænker på vist man nu køber en Gy6 motor i USA de er jo lavet til at køre på 91 derover .
Sker der noget ved at man kommer 95 på herhjemme ?
Sker der noget ved at man kommer 95 på herhjemme ?
Gy6 motor fra USA?
|
||
19-02-2017, 02:20
Hej jeg tænker på vist man nu køber en Gy6 motor i USA de er jo lavet til at køre på 91 derover .
Sker der noget ved at man kommer 95 på herhjemme ?
19-02-2017, 09:00
(19-02-2017, 02:20)Brochen Skrev: Hej jeg tænker på vist man nu køber en gy6 motor i USA de er jo lavet til at køre på 91 derover . Motoren kører fint på både 92 og 95 oktan.
Ivecar plus 2023.
19-02-2017, 11:14
(19-02-2017, 02:20)Brochen Skrev: Hej jeg tænker på vist man nu køber en Gy6 motor i USA de er jo lavet til at køre på 91 derover . Oktan tallet måles på anden vis i USA end i Europa. Derfor er tallene på den anden side af 'dammen' lavere. Vi måler i RON (Observed Road Octane Number) USA og Canada måler i AKI (Anti Knock Index) Du skal altså lægge 4-6 til dit oktan tal på 91, for at kunne sammenligne med tallene på de danske tankstationer.
19-02-2017, 12:56
Hvorfor købe en fra USA?
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
- 32000 km (solgt) (Cykel :)
19-02-2017, 19:20
Det kan aldrig gå galt, at gå op i oktantal - det er omvendt, at det kan være et problem.
19-02-2017, 19:28
19-02-2017, 20:08
(19-02-2017, 19:28)Brochen Skrev: Fordi kan ikke findeTaida her hjemme. Det kan næppe betale sig at handle den slags i USA, der er massevis af tundele og andet godt der kan findes i Europa, og så slipper man for told og moms. Personligt handler jeg kun i USA når der ikke er andre muligheder.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
19-02-2017, 20:57
19-02-2017, 21:55
(19-02-2017, 20:57)Brochen Skrev: Taida kan man ikke få i EU tror jeg ikke. Så kan du sikkert finde noget andet tilsvarende.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
19-02-2017, 22:31
19-02-2017, 22:51
(19-02-2017, 22:31)Brochen Skrev: Mener kun man kan få 180ccm som max i gy6 i eu. GY6 er alligevel kedelig at tune på, selv med 200cc så er de tamme. Hvis du vil have noget sjovt, så find en blok fra en Runner FXR, og så et 272cc Malossi kit.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
20-02-2017, 01:25
| ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|