Svar: 9.709
Tråde: 125
Tilmeldt: May 2007
Ja, jeg har fået byttet min Ditech mod en Gilera Stalker, i sig selv ikke et særligt godt bytte med tanke på nypris på de 2 maskiner, dog er motoren på stalkeren ganske interessant.
Jeg er ikke 100% på alle stumperne endnu, da tidligere ejer åbenbart ikke har haft helt styr på hvad den faktisk indholder.
Følgende ved jeg dog.
Malossi MHR Team 7T (Cylinder)
Hebo Revolution rod 85 (Krumtap)
Malossi MHR Team 19mm (Karburator)
Polini Evolution 19-21mm (Studs)
Malossi Multivar 2000 MHR Team (Variator)
Polini Speed Clutch 3G (Kobling)
Stage6 VForce3 (Membran)
PVL Rotor (Tænding)
Hebo Racing v revolution (Udstødning)
I følge tidligere ejer skulle det dog være en Malossi MHR Studs, og en Polini Evo PHBG 19mm karburator, det var dog en Polini studs, og en Malossi MHR Team 19mm karburator i stedet for.
Den er ganske kvik kan jeg hilse og sige, forhjulet har den sådan set ikke behov for, da det ryger direkte i vejret ved gasgivning.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar: 3.546
Tråde: 67
Tilmeldt: Aug 2013
(14-09-2013, 00:27)DarkSide Skrev: Ja, jeg har fået byttet min Ditech mod en Gilera Stalker, i sig selv ikke et særligt godt bytte med tanke på nypris på de 2 maskiner, dog er motoren på stalkeren ganske interessant.
Jeg er ikke 100% på alle stumperne endnu, da tidligere ejer åbenbart ikke har haft helt styr på hvad den faktisk indholder.
Følgende ved jeg dog.
Malossi MHR Team 7T (Cylinder)
Hebo Revolution rod 85 (Krumtap)
Malossi MHR Team 19mm (Karburator)
Polini Evolution 19-21mm (Studs)
Malossi Multivar 2000 MHR Team (Variator)
Polini Speed Clutch 3G (Kobling)
Stage6 VForce3 (Membran)
PVL Rotor (Tænding)
Hebo Racing v revolution (Udstødning)
I følge tidligere ejer skulle det dog være en Malossi MHR Studs, og en Polini Evo PHBG 19mm karburator, det var dog en Polini studs, og en Malossi MHR Team 19mm karburator i stedet for.
Den er ganske kvik kan jeg hilse og sige, forhjulet har den sådan set ikke behov for, da det ryger direkte i vejret ved gasgivning.
Den skal forhåbenligt ikke på gaden og køre ??
Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(14-09-2013, 05:26)Quiks Skrev: Den skal forhåbenligt ikke på gaden og køre ??
Rolig nu. Selvfølgelig skal den ikke det. Det er en baneracer og det bliver den nok ved med at være, kender jeg Dark ret.
Dark, ville satme gerne have en tur på den da
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 3.546
Tråde: 67
Tilmeldt: Aug 2013
14-09-2013, 09:10
(Dette opslag var sidst ændret: 14-09-2013, 09:11 af Quiks.)
(14-09-2013, 08:45)K. Hansen Skrev: Rolig nu. Selvfølgelig skal den ikke det. Det er en baneracer og det bliver den nok ved med at være, kender jeg Dark ret.
Dark, ville satme gerne have en tur på den da
Ja så det noget andet, Tror nu bare jeg holder mig til min lovlige er jo ikke 16-18 år mere.
Puch Maxi 2. 30 km/t. Årgang 1984. (solgt)
Giantco G-Buddy. 30 km/t. Årgang 2011.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(14-09-2013, 09:10)Quiks Skrev: Ja så det noget andet, Tror nu bare jeg holder mig til min lovlige er jo ikke 16-18 år mere.
Det er vi sq heller ikke, men det er da ligemeget Bare man har det sjovt
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 8.172
Tråde: 168
Tilmeldt: Jul 2008
14-09-2013, 09:22
(Dette opslag var sidst ændret: 14-09-2013, 09:23 af barden.)
(14-09-2013, 05:26)Quiks Skrev: Den skal forhåbenligt ikke på gaden og køre ??
Den er da kanon til gadebrug. Den kan da følge trafikken.
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
Eftersom Ditech'en jo var ulovlig, og Darkside kørte touring i sommers på den så tror jeg ikke på, at den "nye", får lov til at stå stille i garagen .
Ivecar plus 2023.
Svar: 7.568
Tråde: 167
Tilmeldt: Jan 2012
(14-09-2013, 09:38)Jps Skrev: Eftersom Ditech'en jo var ulovlig, og Darkside kørte touring i sommers på den så tror jeg ikke på, at den "nye", får lov til at stå stille i garagen .
Nej, men hans Factory kunne så ikke lige køre 120 km/t efter GPS. Det kan den her. Desuden var Factory'en ikke synligt tunet, der sad dog en anden udstødning på, men det var vist mere af nød en af lyst.
/Karen Hansen
Citroën C4 Cactus 1,6 BlueHDi årgang 2017
"There is coffee in that nebula!" Captain Janeway, U.S.S Voyager
Svar: 216
Tråde: 10
Tilmeldt: Mar 2012
Vi vil se video!
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(14-09-2013, 10:04)K. Hansen Skrev: Nej, men hans Factory kunne så ikke lige køre 120 km/t efter GPS. Det kan den her. Desuden var Factory'en ikke synligt tunet, der sad dog en anden udstødning på, men det var vist mere af nød en af lyst.
Næ det kunne den vel ikke . Men 120 km/t er jo også helt hen i vejret at køre med, også selvom jeg ved at Darkside, kan håndtere den fart .
Ivecar plus 2023.
Svar: 7.249
Tråde: 122
Tilmeldt: Apr 2009
Svar: 9.709
Tråde: 125
Tilmeldt: May 2007
Ditech'en var ganske rigtigt ulovlig, men det var ikke den jeg kørte touring på i sommers, det var derimod min Factory som jeg stadigt ejer.
Den nye maskine er en ren banemaskine, den har intet at gøre på vejen, selvom jeg må indrømme den blev testet igår på en hurtig tur frem og tilbage, med sådan en maskine er det jo vigtigt at motoren går rent, og uden mislyde, det kan desværre ikke høres blot ved at holde den i tomgang..
Godt nok har jeg ejet en del ulovlige maskiner gennem tiden, men jeg er ikke så dum at jeg slipper en 20 heste banemaskine fri gennem byen.
Om den kan følge trafikken skal jeg være ubevsvaret, det er dog nok nærmere trafikken der ikke kan følge den.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
|