Svar: 25
Tråde: 6
Tilmeldt: Jan 2011
26-01-2011, 21:18
(Dette opslag var sidst ændret: 27-01-2011, 17:58 af mursten.)
Hej alle experter jeg har købt en scooter for sjov til min og mine unger.
Har købt føgelene dele: 47.6 cylender med topstykke 19 mm karbo og racing var og 8 grams ruller og tun udstøning den med det lille crom stykke ude for enden og powerfilter om en racing menbran så hele sættet .Men kan ikke indstille dyse / luftskrye den har døde pungter i lav fart og render kun de 70 km men meget hurtig oppe på de 70 den rygger også på hjul hvis jeg vrider håndtag i bund men dyse/luft og farten er ikke tilfres stilledene søger hjælp fra dem der har styr på den på forhånd tak..
MVH
Mursten
* Cylinder: 47,6 - T5
* Stempel 47,6 HP
* Nåleleje race
* Pakninger
* Tændrør race
* Karburator Ø19, el choke
* Udstødning race
* (original topstykke kan benyttes)
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
Nu har du skrevet 3 næsten enslydene indlæg, om din PGO. 1 er nok.
Ivecar plus 2023.
Svar: 25
Tråde: 6
Tilmeldt: Jan 2011
(26-01-2011, 21:35)Jps Skrev: Nu har du skrevet 3 næsten enslydene indlæg, om din PGO. 1 er nok.
Ja undskyle er ny her inde og blev bet om og skrive mit sitat om for fejl
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(26-01-2011, 21:41)mursten Skrev: Ja undskyle er ny her inde og blev bet om og skrive mit sitat om for fejl
Ser ud til de 2 andre er fjernet, så husk det til en anden gang .
Ivecar plus 2023.
Svar: 590
Tråde: 80
Tilmeldt: Dec 2010
(26-01-2011, 21:18)mursten Skrev: Hej alle experter jeg har købt en scooter for sjov til min og mine unger.
Har købt føgelene dele: 47.6 cylender med topstykke 19 mm karbo og racing var og 8 grams ruller og tun udstøning den med det lille crom stykke ude for enden og powerfilter om en racing menbran så hele sættet .Men kan ikke indstille dyse / luftskrye den har døde pungter i lav fart og render kun de 70 km men meget hurtig oppe på de 70 den rygger også på hjul hvis jeg vrider håndtag i bund men dyse/luft og farten er ikke tilfres stilledene søger hjælp fra dem der har styr på den på forhånd tak..
MVH
Mursten
Døde punkter i lav fart, min cylinder arbejder bedst ved 8000 rpm og kommer den under det har den også døde punkter, min er et sport cylinder og de skal ikke have så mange omdrejninger..
Hvis dit ikke er sport men et andet, så skal den have flere omdrejninger, måske skulle du have en kobling med senere tilkobling??
Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
Svar: 12.709
Tråde: 83
Tilmeldt: Aug 2006
(27-01-2011, 07:22)PgoFyn Skrev: Døde punkter i lav fart, min cylinder arbejder bedst ved 8000 rpm og kommer den under det har den også døde punkter, min er et sport cylinder og de skal ikke have så mange omdrejninger..
Hvis dit ikke er sport men et andet, så skal den have flere omdrejninger, måske skulle du have en kobling med senere tilkobling?? Det er forskelligt, hvor de forskellige "sportkit" har deres force. Nogle, arbejder bedst, og nogle gange udelukkende, i de høje omdrejninger, mens andre, har et fint mellemområde, hvilket også bør afgøre valget af udstødning, da disse, har samme forskelligheder. Det gælder både for "sportkit" og "racingkit". Skidte skal passe sammen, ellers, er man lige vidt. Bare fordi, der står "Racing" på alle delene, betyder det ikke, at de passer til hinanden. Især, når det gælder "racingkit", er det næsten umuligt, at få et tilfredsstillende resultat til gadebrug. Det er mere, enten eller, end både og.
En ændring af trimfjedrene i koblingen, vil ikke løse det problem. Direkte "huller" i mellemområdet, skyldes oftest forkert karburering. Og igen - "powerfilter" gør ikke just justeringen lettere, og nedsætter kittets levetid væsentligt . Prøv, at sætte det originale fillter på, og se, om det hjælper på justeringen. For lille modstand og/eller fugt, når man anvender "powerfilter, er tit årsagen til, at motoren ikke går jævnt i hele omdrejningsområdet.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar: 25
Tråde: 6
Tilmeldt: Jan 2011
Ja det må jeg prøve og sætte det andet filterkasse på den kører 60 ca med halv gas og 70 med fuld gas ikke meget forskel men (den trækker fint) har lige sat en stører menbran i syndes ikke det hjalp dyse er en 120 må nok bare indse den vil ikke rende over 70
mvh mursten
Svar: 590
Tråde: 80
Tilmeldt: Dec 2010
(27-01-2011, 08:46)kragen Skrev: Det er forskelligt, hvor de forskellige "sportkit" har deres force. Nogle, arbejder bedst, og nogle gange udelukkende, i de høje omdrejninger, mens andre, har et fint mellemområde, hvilket også bør afgøre valget af udstødning, da disse, har samme forskelligheder. Det gælder både for "sportkit" og "racingkit". Skidte skal passe sammen, ellers, er man lige vidt. Bare fordi, der står "Racing" på alle delene, betyder det ikke, at de passer til hinanden. Især, når det gælder "racingkit", er det næsten umuligt, at få et tilfredsstillende resultat til gadebrug. Det er mere, enten eller, end både og.
En ændring af trimfjedrene i koblingen, vil ikke løse det problem. Direkte "huller" i mellemområdet, skyldes oftest forkert karburering. Og igen - "powerfilter" gør ikke just justeringen lettere, og nedsætter kittets levetid væsentligt . Prøv, at sætte det originale fillter på, og se, om det hjælper på justeringen. For lille modstand og/eller fugt, når man anvender "powerfilter, er tit årsagen til, at motoren ikke går jævnt i hele omdrejningsområdet. Det jeg mente med døde hulller, var at min den var lidt sløv hvis den kom under de 8000rpm, men dog ikke død..
Den er triller bare op i farten..
Peugeot Lydix 30 km/t model ( post scooter ).
Top Lovlig, klart tilfredsstillende ikke altid at skulle være på vagt overfor politiet.
0-37 km/t på 45 min.
|