Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kopiere sin knallertnøgle - Hvor?
Hejsa, jeg sidder med min honda wallaroo og da jeg kun har 1 nøgle til den, vil jeg gerne have en ny.
Derfor vil jeg gerne vide, hvor jeg kan få den kopieret, da jeg både har været i en normal låsesmed og i en auto låsesmed, men ingen af dem havde nøglen sagde de.

Jeg befinder mig i rødovre (Stor københavn), så det må gerne være i omegnen!

Tak på forhånd.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Tommy Skrev:Hejsa, jeg sidder med min honda wallaroo og da jeg kun har 1 nøgle til den, vil jeg gerne have en ny.
Derfor vil jeg gerne vide, hvor jeg kan få den kopieret, da jeg både har været i en normal låsesmed og i en auto låsesmed, men ingen af dem havde nøglen sagde de.

Jeg befinder mig i rødovre (Stor københavn), så det må gerne være i omegnen!

Tak på forhånd.
Jeg kender kun en, der laver nøgler til knallerter:
DANI AUTONØGLER
H.C. Ørsteds Vej 1
Frederiksberg C 1879
http://maps.google.dk/maps?hl=da&q=H.C.+...5&t=h&z=19

Her fik jeg lavet kopier til Kymcoen.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Ah okay Kragen tak for svaret.

Ham manden i auto nøglesmeden, han sagde noget med at det var en Kinda nøgle og at han ikke kunne få fat i den. Tror du at dem som du kender, måske skulle have den ?Smil
Svar
Tommy Skrev:Ah okay Kragen tak for svaret.

Ham manden i auto nøglesmeden, han sagde noget med at det var en Kinda nøgle og at han ikke kunne få fat i den. Tror du at dem som du kender, måske skulle have den ?Smil
Ring til ham, eller kør forbi :wink: . Han havde rånøgler til Kymco, så hvorfor ikke til en Honda :? .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Cool, så køre jeg lige forbi, takker Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Forum spring: