Søg Garagen Hej Gæst! Register

Speedfight 2 elstarter problem
Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe mig, Har problemer med min elstarter, Den klikker kun har prøvet nyt relæ og nyt batteri, Men det hjælper ikke noget, Hvad kan der være galt med den, Efter jeg skiftede batteri i sommer, Og den så har stået stille, Så er mit nye batteri helt fald igen.

Ved ikke om det er elstarteren der er gået, Og hvor den sidder, Så hvis der er nogen der kan hjælpe mig, Vil jeg blive meget glad. Da den ikke er til at undvære.

På forhånd 1000 tak for hjælpen
Mvh buggiboy

Ps: Når der er strøm på den, Kan den starte på kickstarter og køre 100%.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

buggiboy Skrev:Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe mig, har problemer med min elstarter, den klikker kun har prøvet nyt relæ og nyt batteri, men det hjælper ikke noget, hvad kan der være galt med den, efter jeg skiftede batteri i sommer og den så har stået stille så er mit nye batteri helt fald igen.

ved ikke om det er elstarteren der er gået, og hvor den sidder, så hvis der er nogen der kan hjælpe mig vil jeg blive meget glad. da den ikke er til at undvære

på forhånd 1000 tak for hjælpen
mvh buggiboy

ps: når der er strøm på den kan den starte på kickstarter og køre 100%
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Kragen når du har hakket folk oven i knolden kan du også godt hjælpe ham , du tror måske at vi går til angreb på dig eller hvad er grunden?.

Og angående din scooter så kunne jeg forstille mig at den aflader dit batteri, kan også lige sige at hvis din scooter står udenfor i kulden, så kan du godt regne med at kulden ødelægger dit batteri, det bedste er i den her tid er at tage dit batteri med ind hvis din scooter står udenfor.
Svar
1000 tak for svar. Men tror du ikke også det kan være elstarteren der er defekt. Eller hvad mener du,Og hvor sidder den på en speedfighter 2.
Mvh buggiboy
Svar
c3s Skrev:Kragen når du har hakket folk oven i knolden kan du også godt hjælpe ham , du tror måske at vi går til angreb på dig eller hvad er grunden?. (...)

Grunden til, at jeg "hakker folk oven i knolden", eller rettere beder dem overholde de regler, de selv har accepteret ved tilmeldelsen, er den simple, at det er en redaktørs arbejde :wink: . Ejeren af forummet har fastlagt nogle regler, han vil have overholdt, så uanset, om man kan lide dem eller ej, så er det altså betingelserne, hvis man vil deltage i festen. Ønsker man ikke at følge reglerne eller henstillingerne, er der kun en vej, og det er ud. Denne henstilling om, at rette indlægget, så det følger reglerne, er selvfølgelig på ingen måde betinget af, at der også følger en løsning på det aktuelle knallertproblem med. Jeg er ikke knallertmekaniker, og man kan derfor ikke forvente, at jeg, eller andre, kan hjælpe med svar på alle problemer. Har jeg et kvalificeret gæt, synes jeg da selv, at jeg ikke er nærig med dem. Det har dog intet med "redaktørarbejdet", at gøre :wink:

Vi kan alle lave "smuttere", og/eller være glemsomme. Så på sin vis, er det jo også en slags hjælp, når jeg gør opmærksom på "forglemmelserne" 8) .
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

buggiboy Skrev:1000 tak for svar, Men tror du ikke også det kan være elstarteren der er defekt, Eller hvad mener du,Og hvor sidder den på en speedfighter 2.
Mvh buggiboy
Punktum (.) sidder lige til højre for komma (,) på tastaturet :wink:
Svar
Hejsa kragen, hvad er problemet har rettet, I min tekst men du bliver ved med at komenterer mit indlæg.
Svar
buggiboy Skrev:Hejsa kragen, hvad er problemet har rettet, I min tekst men du bliver ved med at komenterer mit indlæg.
Jeg ville skam bare gøre dig opmærksom på, at du både i dit første og andet indlæg, konsekvent har brugt kommaer, i stedet for punktummer :wink:
Svar
Prøv at sætte dit batteri til opladning. og evt skifte elstart relæet.

Hvis ikke det hjælper så bare start den med kickstart fremover. Hvilket jeg primært gør med min
Svar

Hvis dit batteri er dødt, og måske ødelagt, så udskift det, og prøv så at starte knallerten på el-starteren. Hvis ikke den tænder, så kan du prøve med relæet, og hvis heller ikke det virker så prøv da at forbinde batteriet direkte til el-starteren og se så om den starter.
PS.: El-starteren sidder bagved selve kickstarter-skjoldet, og går ind hos varioen.
Svar

Forum spring: