Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kawasaki ER-6f
#1
Jo mere og mere jeg hører om den her cykel, jo mere og mere vil jeg ha den Smil Hvis det bliver er det nok først efter sommerferien 2010 da min økonomi pt er omkring ligeså god som tysklands var under 2nden verdenskrig :P

Neways, en ret god beskrivelse af cyklen her:

Kawasaki ER6F test
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
Svedig kværn Grin Hvis du kan nøjes med N modellen, så har TK i Hjørring en orange til kun 65000 Fortvivlethock: Slår lige et slag for hyosung, du får 10 hk mere og mindst ligeså meget bike, men til kun 45-49000 for en spritny naked model. Mange forhandlere har "alt skal væk nu" kampagne på dem Grin Købte selv en i sommers og har ikke fortrudt et sekund 8)
livet er en seksuelt overført sygdom med dødelig udgang
Svar
#3
Jeg har prøvet begge Hyosung 250 og 600cc og talt med ejerne, det er den samme maskine det er kun motorstørrelsen der er forskellen, men på den store kan kørekortet komme i faresonen tre sekunder efter start.
Begge ejere, der også der også havde erfaring tidligere fra Kina maskiner, og længere tilbage fra Japanere, var yderst tilfreds med kvaliteten, og havde intet at udsætte, måske lige en lidt for rusten udstødning.

250cc har en næsten lige så god benzinøkonomi som min ( 34 km/l) hvorimod den store var noget forslugen 20 til 25 på literen, og hvis man tog alle d 80 HK i brug, ja så var man nede på 10 km/l.

Jeg kan godt lide udsenet af den, men er blevet for gammel til den slags, jeg får simpelt krampe i benene af kørestillingen.
Svar
#4
Ja den kan godt flytte sig 650 ccm"eren med 81,6 hk Grin Det er rigtigt at man sidder godt fast i sadlen, men selv med mine 190 cm +, så sidder jeg komfortabelt også over lange stræk Grin Jeg kan heller ikke klage over kvaliteten, og er overrasket over hvor meget cykel man får for pengene Fortvivlethock:
livet er en seksuelt overført sygdom med dødelig udgang
Svar
#5
Hvor langt kører din på literen?
[Image: gt250r.jpg]

http://www.hyosung.dk/
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Puha nu er det et par mdr siden den kom i hi, og kan faktisk ikke huske det :oops: Dog kan jeg huske at jeg under tilkøring rundede 29 km/l på en enkelt tankfuld. Et optimistisk bud er mellem 18 og 19 km/l med min kørestil. Jeg kan måle det til foråret, men Hyosung 650 er IKKE en økonomisk maskine mht benzindråberne :roll:
livet er en seksuelt overført sygdom med dødelig udgang
Svar
#7
miv75 Skrev:Puha nu er det et par mdr siden den kom i hi, og kan faktisk ikke huske det :oops: Dog kan jeg huske at jeg under tilkøring rundede 29 km/l på en enkelt tankfuld. Et optimistisk bud er mellem 18 og 19 km/l med min kørestil. Jeg kan måle det til foråret, men Hyosung 650 er IKKE en økonomisk maskine mht benzindråberne :roll:


Men nu er det jo også 650ccm :O
Er det ikke meget normalt at forbruget på den ligger på de der 18-19 km/l ?


Det er jo heller ikke kun et transport middel, det er jo også et kæmpe stykke legetøj :P
Svar
#8
Hmmm jeg ved ikke hvad der er normalforbrug for en 650er? Og jow det er også et stykke legetøj hehehe 8)
livet er en seksuelt overført sygdom med dødelig udgang
Svar
#9
Ved godt der findes billigere alternativer, men jeg er fuldt ud pladask forelsket i den 2009 ER-6f. Kunne jeg frit vælge, ville jeg nok hellere ha en ZR6-R, men det er ikke nogen god "begynder" cykel. vejer ca det samme som ER6, men har 130hk... og så koster den oss lige 150.000kr... Skal man over de 100k kan man ligså godt investere i en ordentlig "plastik raket" som en Busa eller en ZR10-R.

Havde overvejet at købe en billigere cykel og så skifte den om et par år. Mit valg bliver en ER6 dog. Beholder den indtil den dør. 210km/t er mere end nok for mig, da jeg ikke skal ud på de tyske motorveje osv.
Suzuki GSX 550 ES Sommerkørsel
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Havoc Skrev:Ved godt der findes billigere alternativer, men jeg er fuldt ud pladask forelsket i den 2009 ER-6f. Kunne jeg frit vælge, ville jeg nok hellere ha en ZR6-R, men det er ikke nogen god "begynder" cykel. vejer ca det samme som ER6, men har 130hk... og så koster den oss lige 150.000kr... Skal man over de 100k kan man ligså godt investere i en ordentlig "plastik raket" som en Busa eller en ZR10-R.

Havde overvejet at købe en billigere cykel og så skifte den om et par år. Mit valg bliver en ER6 dog. Beholder den indtil den dør. 210km/t er mere end nok for mig, da jeg ikke skal ud på de tyske motorveje osv.

Hvis du alligevel vover dig ud på de tyske motorveje så tror jeg at 210 km/t er mere end rigeligt :P
Svar
#11
Tillykke med valget af bike Grin Det bliver alt for fedt når du får den 8) Jeg beholder også min hyo i et par år, men begynder så småt at costumize den med lidt lækkert gear så den stikker ud fra mængden :P
livet er en seksuelt overført sygdom med dødelig udgang
Svar
#12
miv75 Skrev:Tillykke med valget af bike Grin Det bliver alt for fedt når du får den 8) Jeg beholder også min hyo i et par år, men begynder så småt at costumize den med lidt lækkert gear så den stikker ud fra mængden :P

Kan du ikke oprette den i garagen? :P
Svar


Forum spring: