Søg Garagen Hej Gæst! Register

hjæælp min karburator sprøjter benzin.
Hey folkens:b nu har jeg lige haft skilt min karburator ad og renset den. men nu står jeg med det problem at når jeg træder på kickstarteren løber der benzin ud af karburatoren hvor der er nogle små rør men der har aldrig siddet noget på dem. Hvis jeg så piller vacumslangen af og puster i den holder det op.

hvad kan problemet være?
Adam Savage: If It's Worth Doing, It's Worth Overdoing.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

wingwaou Skrev:Hey folkens:b nu har jeg lige haft skilt min karburator ad og renset den. men nu står jeg med det problem at når jeg træder på kickstarteren løber der benzin ud af karburatoren hvor der er nogle små rør men der har aldrig siddet noget på dem. Hvis jeg så piller vacumslangen af og puster i den holder det op.

hvad kan problemet være?

Jeg havde samme problem med min hot engang der var det dysen der sad løs :?
Svar
wingwaou Skrev:Hey folkens:b nu har jeg lige haft skilt min karburator ad og renset den. men nu står jeg med det problem at når jeg træder på kickstarteren løber der benzin ud af karburatoren hvor der er nogle små rør men der har aldrig siddet noget på dem. Hvis jeg så piller vacumslangen af og puster i den holder det op.

hvad kan problemet være?
Jeg tænker tanken at det kan være svømmeren der hænger. Alternativt har du fået skubbet til den så den ikke sidder i korrekt højde. Det var nok noget af det første jeg ville kontrollere.
Med venlig hilsen
Kenn
04´PGO T-Rex 110 (MC)
Svar

Forum spring: