Søg Garagen Hej Gæst! Register

Start problemer
Hej

Har købt en kymco agility der har gået 22.000km
der er start problemer, Den kan ikke starte og dræner batteriet
men sætter jeg et bil batteri på og bliber ved i 4 minutter kommer den.
Og når den er igang køre den fint, Og når den har kørt lidt og er varm, starter den som en mis

Der er stillet ventiler på den, Og har prøvet en 70 ccm cylinder også men stadig samme
problem.

Nogen ide til hvad det kan være. ?????

Ps. Er ordblind men håber der er nogen der kan læse det af lige vel.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

hypper Skrev:Hej

Har købt en kymco agility der har gået 22.000km
der er start problemer, den kan ikke starte og dræner batteriet
men sætter jeg et bil batteri på og bliber ved i 4 minutter kommer den.
og når den er igang køre den fint, og når den har kørt lidt og er varm, starter den som en mis

der er stillet ventiler på den, og har pøvet en 70 ccm cylinder også men stadig samme
problem.

nogen ide til hvad det kan være. ?????
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Har samme problem på min. Derfor bruger jeg kick ved kold motor Blink med øjet
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
walker1 Skrev:Har samme problem på min. Derfor bruger jeg kick ved kold motor Blink med øjet

Den kan jeg slet ikke starte den på.
Svar
Min starter som en mis, men har den stået et par dage, her i den kolde periode, så er det først ved tredie startforsøg ( a 2 sekunder).

Jeg tror det er din choker du skal kigge på. Blinder du noget af luftfilters indtag giver det samme effekt.

Choker: http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/karburator.html se nederst
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Forum spring: