Søg Garagen Hej Gæst! Register

Problemer med acceleration!
Hej jeg har en keeway focus fra 2007,den er heldt standart og kører ikke over 35. Det er en 2 takts, 49cc næsten 5 heste knallert. Den burde jo have det bedste optræk og en rigtig god acceleration.

MEN. Dens acceleration er utroligt langsom, og den er meget langsom om at nå topfart, og op ad bakke giver den lidt op, og faten falder fra en 25 til 20-25. men med et helt okay optræk.

den har ruller på 5.5 gram og en 45 dyse,
jeg skiftede på et et tidspunkt koblingen ud med en nyere købt af forhandleren.

er der nogen der kan hjælpe mig, jeg vil gerne have bedre optræk og acceleration, men den skal stadig have den lovlige fart på 35-40 km/t

Venlig Hilen Tobias Griner
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

tobias-rt Skrev:hey jeg har en keeway focus fra 2007
den er heldt standart og kører ikke over 35, det er en 2 takst 49cc næsten 5 heste knallert
den burde jo have det ondeste optræk og et helt vildt optræk

MEN dens acceleration er utroligt langsom og den er meget langsom om at nå topfart, og op ad bakke giver den lidt op og speed falder til 20-25. men med et helt okay optræk.

den har ruller på 5.5 gram
og en 45 dyse
jeg skiftede på et et tidspunkt koblingen ud med en nyere købt af forhandleren

er der nogen der kan hjælpe mig, jeg vil have bedre optræk og acceleration men, den skal stadig have den lovlige fart på 35-40 km/t

VENLIG HILSEN Tobias Griner
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Prøv med en større dyse :wink:
Svar

Forum spring: