Søg Garagen Hej Gæst! Register

Naraku Knaster.
#1
Ja jeg har i meget lang tid undret mig over hvad forskellen er på de 2 Naraku Knaster.

Den ene hedder Touring og den anden hedder Racing, men de koster begge det samme!?

Racing: http://www.racing-planet.de/scootertunin...th1en9vmbu

Touring: http://www.racing-planet.de/scootertunin...th1en9vmbu

Er der en eller anden der ved og kan forklarer hvad forskellen er på de 2 knaster? Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
Hej

Her oversat:

Racing:
Nuværende revideret udgave af racing sporten knastakslen fra Naraku. (Edition 2009 - V.2) Dette cam blev designet specielt til brug med cylinder fra 85ccm. Den drejningsmoment ved lave motorhastigheder er ikke så stærk som med Touring-version, men her er at hjælpe den store forskydning. Deres fulde magt spiller dette ud, indtil knastakslen øverste rpm rækkevidde.

Anbefalet fra 85ccm 4-takts motor (139QMB/QMA). Bremsenøglens har et nyt optimeret ventilløftehøjde og åbningstider. Denne øgede cylinder påfyldning er gjort mulig og udnytter dynamisk Gaswechselprozesse.

Bemærk: Det er selvfølgelig, som med alle service ændringer kan Det Variomatikabstimmung skal justeres, fordi den knast akslen drejningsmoment og udskrivningshastighed forandring og dermed den optimale drift punkt er flyttet.


Touring:
Touring-version af tuning af knastakslen Naraku. (Edition 2008 - V.2), i tæt samarbejde med fabrikanten præstationer kunne øges yderligere, og motoren glathed. Resultatet, der er et 100% ydelse til daglig brug uden at ødelægge motoren kører eller holdbarhed skal. Touring-version hjælper motoren ved lave omdrejninger, bare mere magt og dermed sidde ideel til alle motorer med 50-80cc flasker.
Med denne komponent, kan vi tilbyde en cost-benefit-sprøjte. Installationen omkostninger i forhold til en cylinder forandring er ganske lille. I modsætning til den komplette Cylinder Exchange, er knastakslen også kvalt [45 km / h] Original motorer drevet. Bremsenøglens ikke fører til revving motoren, men "kun" til meget livlig acceleration værdier. De fundne resultater på vores P4-dynamometer har en 50cc motor en performance boost på 32%!

Anbefales til 50-80cc 4-takts motor (139QMB/QMA). Bremsenøglens har forlænget ventil åbningstider. Denne øgede cylinder påfyldning er gjort mulig og udnytter dynamisk Gaswechselprozesse. Den Vergaserbedüsung skal normalt ikke justeres. Med den nye udvikling hverdagens praktiske med den bedste ydeevne og holdbarhed af ventilen toget blev sat i forgrunden. Belastningen på ventilen er ikke højere end den oprindelige knastakslen.

Bemærk: Det er selvfølgelig, som med alle service ændringer kan Det Variomatikabstimmung skal justeres, fordi bremsenøglens ændrer drejningsmoment og den optimale koblingspunkt er flyttet
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Suzuki Wagon 1,3 aut.gear årg. 2005
Svar
#3
Flemmingo Skrev:Hej

Her oversat:

Racing:
Nuværende revideret udgave af racing sporten knastakslen fra Naraku. (Edition 2009 - V.2) Dette cam blev designet specielt til brug med cylinder fra 85ccm. Den drejningsmoment ved lave motorhastigheder er ikke så stærk som med Touring-version, men her er at hjælpe den store forskydning. Deres fulde magt spiller dette ud, indtil knastakslen øverste rpm rækkevidde.

Anbefalet fra 85ccm 4-takts motor (139QMB/QMA). Bremsenøglens har et nyt optimeret ventilløftehøjde og åbningstider. Denne øgede cylinder påfyldning er gjort mulig og udnytter dynamisk Gaswechselprozesse.

Bemærk: Det er selvfølgelig, som med alle service ændringer kan Det Variomatikabstimmung skal justeres, fordi den knast akslen drejningsmoment og udskrivningshastighed forandring og dermed den optimale drift punkt er flyttet.


Touring:
Touring-version af tuning af knastakslen Naraku. (Edition 2008 - V.2), i tæt samarbejde med fabrikanten præstationer kunne øges yderligere, og motoren glathed. Resultatet, der er et 100% ydelse til daglig brug uden at ødelægge motoren kører eller holdbarhed skal. Touring-version hjælper motoren ved lave omdrejninger, bare mere magt og dermed sidde ideel til alle motorer med 50-80cc flasker.
Med denne komponent, kan vi tilbyde en cost-benefit-sprøjte. Installationen omkostninger i forhold til en cylinder forandring er ganske lille. I modsætning til den komplette Cylinder Exchange, er knastakslen også kvalt [45 km / h] Original motorer drevet. Bremsenøglens ikke fører til revving motoren, men "kun" til meget livlig acceleration værdier. De fundne resultater på vores P4-dynamometer har en 50cc motor en performance boost på 32%!

Anbefales til 50-80cc 4-takts motor (139QMB/QMA). Bremsenøglens har forlænget ventil åbningstider. Denne øgede cylinder påfyldning er gjort mulig og udnytter dynamisk Gaswechselprozesse. Den Vergaserbedüsung skal normalt ikke justeres. Med den nye udvikling hverdagens praktiske med den bedste ydeevne og holdbarhed af ventilen toget blev sat i forgrunden. Belastningen på ventilen er ikke højere end den oprindelige knastakslen.

Bemærk: Det er selvfølgelig, som med alle service ændringer kan Det Variomatikabstimmung skal justeres, fordi bremsenøglens ændrer drejningsmoment og den optimale koblingspunkt er flyttet

Tak for oversættelsen! Grin

Men for helvede hvor jeg skrald grinte da jeg læste touring oversættelsen :rofl:

Google translate er gratis underholdning på højt niveau! Grin
Svar
#4
Er der nogen der vil give et bud på om det giver noget på 79ccm cylinder?
79ccm Naraku.
Svar
#5
Maister82 Skrev:Er der nogen der vil give et bud på om det giver noget på 79ccm cylinder?
Racingversionen, som flytter drejningsmomentet lidt op i de højere omdrejninger, og dermed giver lidt flere kræfter i toppen, med deraf følgende færre kræfter til accelerationen, vil nok ikke give noget som helst med din 80ccm. Det vil nok kræve en 90ccm, og en anden karburator, og nok også nogle kraftigere ventilfjedre.

Touringversionen, som flytter drejningsmomentet lidt ned i omdrejningsområdet, og dermed øger kræfterne en smule i mellemområdet, og dermed øger accelerationen, på bekostning af topfarten, vil måske give en anelse mere skub i bolledejen. Den kan køres med en almindelig standardopsætning, og altså også med dine 80ccm.

På papiret, skulle det nok kunne give 10-20%, men jeg tvivler på, at det er besværet værd, og at det er noget, man virkelig kan mærke. Men har man mod på det, er det da bare, at gå i gang. Knasten er sikkert af bedre kvalitet, og nok lidt lettere, end originalknasten. Så vidt jeg ved, har både Big og Havoc prøvet Narakus knast, så det kan være, de kan fortælle nærmere, om deres erfaringer :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: