Søg Garagen Hej Gæst! Register

Carbon ruller?
Nogen her der har prøvet dem og kan af/bekræfte de er bedre end standartruller? Jeg spørger fordi jeg har været lidt uheldig med holdbarheden på mine sidst indkøbte ruller, efter 2500 km er de kantede, så nu skal der køwes nogle der kan holde, jeg gider ikke arbejde i scooter her om sommeren Fortvivlethock: Hvis carbon er at anbefale, hvem sælger dem?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet, så kan du også deltage i julekonkurrencen. :)

Nå den sved åbenbart, hva så med Malossi ruller, er det kun Scootergården der sælger dem?
Svar
Lund Skrev:Nå den sved åbenbart, hva så med Malossi ruller, er det kun Scootergården der sælger dem?

Må sige jeg aldrig har hørt om carbonruller. Har du et link, eller billede af dem?
Malossiruller Kan anbefales(bruger dem selv). Jeg har et par gange kørt næsten 6.000 km, på et sæt, men har vænnet mig til, at skifte ved 3-4.000 km.

Topracing ruller er også holdbare. Dem bruger jeg, når den lokale biks ikke har Malossi på lager.
De koster henholdsvis 90 og 70 kr, hernede på den flade Ø Smil.
Svar
Jps Skrev:Må sige jeg aldrig har hørt om carbonruller. Har du et link, eller billede af dem?
Malossiruller Kan anbefales(bruger dem selv). Jeg har et par gange kørt næsten 6.000 km, på et sæt, men har vænnet mig til, at skifte ved 3-4.000 km.

Topracing ruller er også holdbare. Dem bruger jeg, når den lokale biks ikke har Malossi på lager.
De koster henholdsvis 90 og 70 kr, hernede på den flade Ø Smil.

Prøv at gå ind på Skåde reservedeles side, han har nogle få tilbage, de kan holde helt op til 10 - 15.000 km. Kender du andre netbutikker end Scootergården som har Malossi?
Svar
Lund Skrev:Prøv at gå ind på Skåde reservedeles side, han har nogle få tilbage, de kan holde helt op til 10 - 15.000 km. Kender du andre netbutikker end Scootergården som har Malossi?

mener speed-line.dk har dem eller msp-tuning.dk
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet, så kan du også deltage i julekonkurrencen. :)

sukedk2001 Skrev:mener speed-line.dk har dem eller msp-tuning.dk

Der er ingen af dem der har hverken carbon, malossi eller topracingruller Ked af det.

Spedline har tilgengæld nogle ruller der er på højde med Malossi og topracing, nemlig disse:
Doppler.
Svar
Jps Skrev:Der er ingen af dem der har hverken carbon, malossi eller topracingruller Ked af det.

Spedline har tilgengæld nogle ruller der er på højde med Malossi og topracing, nemlig disse:
Doppler.

Hmmmmm så ser det ud til at jeg ikke behøver jagte malossi, da det er dopler der sidder i min scooter nu, og de er spist på under 3000 km.
Svar
Lund Skrev:Hmmmmm så ser det ud til at jeg ikke behøver jagte malossi, da det er dopler der sidder i min scooter nu, og de er spist på under 3000 km.

Havde du smurt rullerne, inden du satte dem i??
Svar
Jeg fik at vide man ikke skulle smørre rullerne af forhandleren de skalle arbejde "tørt"
Svar

steen55 Skrev:Jeg fik at vide man ikke skulle smørre rullerne af forhandleren de skalle arbejde "tørt"

Jeg har så fået det omvendte at vide, da jeg i sin tid købte scooteren, og jeg synes de holder lidt længere, end hvis de er tørre. Der skal heller ikke vildt meget på, for så bliver det slynget ud på vario'en, og så fedter remmen bare rundt, og det du'er jo ikke. Smil
Svar
Jps Skrev:Havde du smurt rullerne, inden du satte dem i??

I de 11 år jeg havde værksted, smurte jeg kun pesjø ruller, ikke andre.
Svar
Lund Skrev:I de 11 år jeg havde værksted, smurte jeg kun pesjø ruller, ikke andre.

Og "Pesjø" er vel Peugeot?? Smil.
Svar

Forum spring: