Søg Garagen Hej Gæst! Register

Første besøg hos autoriseret værksted
#1
Hej alle, så fik min Vespa sit første besøg hos et autoriseret værksted.

I starten af sidste uge blev den lidt træg i styretøjet, og rykkede voldsomt ved ujævnheder i vejen, så jeg besluttede at der nok skulle bedre kompetencer på banen.

Det var fantastisk at få den tilbage. Ud over at have løst problemet med styret, fik den også et serviceeftersyn, og fixet mange af de småproblemer som jeg ikke har fået gjort noget ved.

Den fik ny benzinslange, da den gamle var utæt (!), nyt tændrør, smurt, repareret nummerpladelyset, og også et par ting mere som jeg ikke lige husker.

På vejen hjem kørte den som en drøm. Prisen for alt den herlighed, godt 2.000 kroner. Det er selvfølgelig også en slags penge, men de fleste er nok gået til de timer som det kræver at adskille og samle styret.

Et regulært eftersyn vil nok ikke koste så meget, og det skal den da også have med mellemrum i fremtiden.

/Andy
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
Det lyder nu som en fair nok pris, selvom det tager max 1 time at pille styr og forgaffel af, samt skifte kronrørslejer, det er ikke den store videnskab Smil

Men altid rart når det bare kører derefter.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
En time...tja...tjo....da jeg fornogen tid siden forsøgte at skifte batteriet i uret, nåede jeg op på over tre timer før alt var samlet korrekt igen.

Det er naturligvis også et resultat af manglende mekanikersnilde, men sådan en sag er godt nok skruet ualmindeligt avanceret sammen.

/Andy
Svar
#4
Nu er den time også med en der har forstand på det, men ja, nogen af dem er altså en større videnskab ang hvordan de er sat sammen Smil

Der er ihvertfald ikke sparet på skruerne !
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: