Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kan i holde varmen?
Ja man skulle ikke lave andet end at suse afsted på scooteren i dette vejr. Der bliver man i det mindste afkølet.
I går var jeg ved at sætte en bøgehæk Hedeselskabet kom med i fredags, jeg skal lige hilse og sige, det er fame varmt at grave huller i dette vejr.
Er i også blevet tvunget til at arbejde under solen i weekenden?
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet, så kan du også deltage i julekonkurrencen. :)

afkølet, næh, ikke her oppe - ved frokosttid sku jeg lige i Aldi (ligger ca 10 km væk), så jeg hoppede på MC'en, og kørte der ud. Selv med en lille tynd vindjakke og et par jeans (ja jeg kører ikke MC i korte bukser) ... puuuhadada ... jeg svedte som ind i hel[censur]. 8)

Først på den lokale indfaldsvej hvor der må køres 70 km/t var det nogenlunde "friskt" i luften :wootdance:

Der var varmere udendørs end indenfor - i vores gryde af en have var der ca 35 grader, og vi kunne liige holde stuen på behagelige (hoost) 26,5 grader med 2 store ventilatorer kørende.

Det har godt nok været varmt i dag.
Svar
[censur][censur][censur][censur] - og bandeord.

Ja det var lige mig der skrev foregående indlæg. Var ikke logget ind - åbenbart.
Svar
Hernede på Ø'en, var det 31,7 gr i skyggen hos mig og inde i huset 24,5 gr. Så jo, her har det også været varmt.

Imorgen når det er ligeså varmt?? skal jeg på scootertur til Næstved. Smil
Og hvis jeg når det, skal jeg et smut forbi NP motor, og se på en regal Raptor 50cc.
Og jeg skal også se på en Gilera Runner, hos en MC forhandler. Så det bliver formentlig en både varm og travl dag, og ikke mindst en køretur på lidt over 300 km, inden jeg er hjemme igen. Grin
Svar
Tja.. Lund. Du er ikke den eneste der har gravet huller. Jeg har gravet 250 huller i weekenden. Vi har lavet hestefold.

Seriøst. jeg tror ALDRIG jeg har haft SÅ ømme arme. Godt nok var det med et benzindrevet bor, jeg har lånt med hjem fra job. Men prøv så lige at stå med den maskine når den får fat i en sten.. SATAN da man flyver lige sådan en omgang rundt :-s Helt farligt faktisk.
Men folden er færdig. Og hestene er på græs :-D mangler bar lige at fruen giver lidt massage nu.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet, så kan du også deltage i julekonkurrencen. :)

CJ Skrev:Tja.. Lund. Du er ikke den eneste der har gravet huller. Jeg har gravet 250 huller i weekenden. Vi har lavet hestefold.

Seriøst. jeg tror ALDRIG jeg har haft SÅ ømme arme. Godt nok var det med et benzindrevet bor, jeg har lånt med hjem fra job. Men prøv så lige at stå med den maskine når den får fat i en sten.. SATAN da man flyver lige sådan en omgang rundt :-s Helt farligt faktisk.
Men folden er færdig. Og hestene er på græs :-D mangler bar lige at fruen giver lidt massage nu.

Det har du da ærligt fortjent oven på det stykke arbejde, CJ(massage) Smil.
Svar
Anonymous Skrev:afkølet, næh, ikke her oppe - ved frokosttid sku jeg lige i Aldi (ligger ca 10 km væk), så jeg hoppede på MC'en, og kørte der ud. Selv med en lille tynd vindjakke og et par jeans (ja jeg kører ikke MC i korte bukser) ... puuuhadada ... jeg svedte som ind i hel[censur]. 8)

Først på den lokale indfaldsvej hvor der må køres 70 km/t var det nogenlunde "friskt" i luften :wootdance:

Der var varmere udendørs end indenfor - i vores gryde af en have var der ca 35 grader, og vi kunne liige holde stuen på behagelige (hoost) 26,5 grader med 2 store ventilatorer kørende.

Det har godt nok været varmt i dag.

Ja det er dælme storslemt med sådan et pludselig angreb af hede. Jeg kan godt forstå du ikke vil udsætte dine ben for asfalt eksem hvis du skulle stå af, der er det bedst med lidt skind til at tage af for det værste.
Vi har også en hel lukket have, ud over den side hvor jeg lige har sat den nye bøgehæk, jeg skal garantere for at der var hedt i går, ikke en vind rørte sig, hvor varmt der var inde i haven, ved jeg ikke, men jeg kunne se på guldfiskene i havebassinet, at de nød solen, alle godt 200 fisk stod i overfladen af dammen og solede sig :o)
Svar
Jps Skrev:Hernede på Ø'en, var det 31,7 gr i skyggen hos mig og inde i huset 24,5 gr. Så jo, her har det også været varmt.

Imorgen når det er ligeså varmt?? skal jeg på scootertur til Næstved. Smil
Og hvis jeg når det, skal jeg et smut forbi NP motor, og se på en regal Raptor 50cc.
Og jeg skal også se på en Gilera Runner, hos en MC forhandler. Så det bliver formentlig en både varm og travl dag, og ikke mindst en køretur på lidt over 300 km, inden jeg er hjemme igen. Grin

Ja det ser ski da ud til at det skal blive varmere i dag, så jeg er godt nok glad for min friuge startede i aftes kl 24 hehe.

Tænker du på at investere i en RR? Hvis du skal ud og køre på den, kan jeg så ikke lige få en tilbagemelding om køreegenskaberne på sådan en fætter?

Jeg ville også gerne vide reservedelspriserne hvis du gider støve nogle op, jeg tænker på til de mest gængse sliddele såsom kabler, kædekit, udstødning mm?

Jeg går nemlig og funderer lidt på at købe en RR hvis ellers den er holdbar nok og til at betale sig fra i reservedele, samt om det er til at få fat på reservedele uden at skulle vente i flere uger på 4 sprungne eger eller en tænding som er stået af, den er da festlig at se på, så den passer egentlig meget godt på mig :o)

Kan du have en god tur rundt i dag.
Svar
CJ Skrev:Tja.. Lund. Du er ikke den eneste der har gravet huller. Jeg har gravet 250 huller i weekenden. Vi har lavet hestefold.

Jamen så har vi næsten lavet lige mange huller :o) Det benzindrevne bor havde du ikke en til at hjælpe dig med at holde, er det ikke sådan en fætter hvor der er en stang 2 mand kan holde i?

Da jeg arbejdede ved kommunen havde vi sådan en, den smed 2 mand rundt hvis den fangede en sten, et vandrør eller lign, det er strengt, man spænder simpelthen så meget i armene efter sådan en tur, fordi man forestiller sig at det sker igen, og man vil være forberedt til næste angreb :o)
Svar

Lund Skrev:Ja det ser ski da ud til at det skal blive varmere i dag, så jeg er godt nok glad for min friuge startede i aftes kl 24 hehe.

Tænker du på at investere i en RR? Hvis du skal ud og køre på den, kan jeg så ikke lige få en tilbagemelding om køreegenskaberne på sådan en fætter?

Jeg ville også gerne vide reservedelspriserne hvis du gider støve nogle op, jeg tænker på til de mest gængse sliddele såsom kabler, kædekit, udstødning mm?

Jeg går nemlig og funderer lidt på at købe en RR hvis ellers den er holdbar nok og til at betale sig fra i reservedele, samt om det er til at få fat på reservedele uden at skulle vente i flere uger på 4 sprungne eger eller en tænding som er stået af, den er da festlig at se på, så den passer egentlig meget godt på mig :o)

Kan du have en god tur rundt i dag.

Kom hjem kl 16:30(startede kl 08:00) efter en tur på 243 km. Jeg kom desværre ikke forbi NPmotor, da jeg fjollede rundt efter en Gilera Runner 2006 model, og det tog lidt tid, og desværre uden gevinst. Det ser ud til at alle de gode 30'ere er "støvsuget" væk Smil. Så det må blive en anden dag, jeg kigger på RR 50cc modellen.

Jeg så 2 RR50'ere i henholdsvis Næstved og Maribo, og de kørte da frisk til Blink med øjet. Men den virker lidt for lav til mig Ked af det.

Og så sparede jeg hele 8 kr i benzin, set i forhold til sidst, jeg tog turen. Der kostede den 90 kr tur/retur i benzin. Jeg kørte 28,5 km/literen på turen ud og hjem. Sidst lå jeg på ca 31,5km på den tur.
Svar
Lund Skrev:Jamen så har vi næsten lavet lige mange huller :o) Det benzindrevne bor havde du ikke en til at hjælpe dig med at holde, er det ikke sådan en fætter hvor der er en stang 2 mand kan holde i?

Da jeg arbejdede ved kommunen havde vi sådan en, den smed 2 mand rundt hvis den fangede en sten, et vandrør eller lign, det er strengt, man spænder simpelthen så meget i armene efter sådan en tur, fordi man forestiller sig at det sker igen, og man vil være forberedt til næste angreb :o)

Jo Jps. Og man bør være 2. men nu var der bare lige mig ;-) Så har jeg prøvet det.. der er dælme krafter i sådan et bor der ihvertfald.
Svar
Jeg kørte på arbejde kl 16. Var iført shorts og t-shirt (Ja jeg ved det - HVIS jeg falder). Da jeg var fremme 6 km længere fremme var jeg gennemblødt af sved. Det er Dælme VARMT. Men lækkert. Jeg skal ikke klage. Det har jeg gjort hele foråret.
Svar

Forum spring: