Søg Garagen Hej Gæst! Register

Genopstandelsen
Som JPS gjorde mig opmærksom har jeg været lidt fraværende på det seneste. Det er eksamenstid og det skal jo passes. Desuden er der familie forøgelse på vej og det kræver også lidt opmærksomhed. Min stakkels scooter har også ligget med bugen opad, en eller anden er kørt ind i den, så nu er kickstarteren skæv Ked af det Jeg har smidt den ud til min mekker og venter nu på den kommer tilbage.
TruckStar
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet, så kan du også deltage i julekonkurrencen. :)

Godt at se du stadig er i live T Smil
En skam med din scooter, men hey, du kan jo være heldig at vinde dig en ny her på siden, hehe Grin
Svar
T Skrev:Som JPS gjorde mig opmærksom har jeg været lidt fraværende på det seneste. Det er eksamenstid og det skal jo passes. Desuden er der familie forøgelse på vej og det kræver også lidt opmærksomhed. Min stakkels scooter har også ligget med bugen opad, en eller anden er kørt ind i den, så nu er kickstarteren skæv Ked af det Jeg har smidt den ud til min mekker og venter nu på den kommer tilbage.

Det er jo op til dig selv, hvor meget du vil være "på" herinde Smil. Når bare du kigger ind når du har tid, er det jo fint nok. Du får jo nok at se til, de kommende år Blink med øjet.

Og jeg håber da, at scooteren kommer på hjul igen, oven på den tur Smil.
Svar
Det er rigtig tarveligt, man ku godt lige sætte en seddel på.
Jeg så forøvrigt et par RR maskiner derude hos min mekker, de er nu fine. Han sagde at man bare kan bytte sin 50 cc ud med en 110 cc motor. Det koster ikke andet end 2500.- som jo ikke er galt. Nu ønsker jeg mig en endnu mere Smil
TruckStar
Svar

Forum spring: