Søg Garagen Hej Gæst! Register

CDI Probs, og andre spørgsmål
Hej folkens.

Nu har jeg i noget tid fået rodet godt og grundigt med min kinroad chopper, har skiftet kabler ud hist og pist, fået nyt batteri, nyt luftfilter ( som igen er gået i stykker, plastik lort ). så jeg skal jo selvføgelig have fat i et nyt. den har osse fået skiftet CDIén ud med en ubegrænset fra daxshop, og jeg har taget bagsædet af, gjort klart til montering af blinklys, og nummerplade osv.

Nå til problemerne, idag satte jeg den nye CDI i fra daxshop, og fandt straks ud af at den ikke var ubegrænset, eller såden lød det ihvertfald, fordi at når jeg giver den fuld gas, så stopper den oppe i lidt højere omdrejninger ligesom hvis du gav gas med håndledet et par gange, og den vil egentlig ikke overskride den grænse, men så tænkte jeg at jeg ville tage en tur, og man kunne sagetns kører den op i 2 gear, 3 og osse 4 gear, men hver gang man var noget lad os sige fra 1st gear til 20kmt, begyndte den at begrænse og man ku så skifte gearet op til 2nd, og faktisk forsætte videre på samme måde, aner ikke hvad der sker her, så håber der er en der kan give en hånd Smil ? !! .

En anden ting, er at jeg kan ikke starte på kickstarter, jeg skal løbe den igang, og det er satme træls efter noget tid, den har El starter ( som ikke lige funker pt, men har dog skiftet batteri ), jeg har tjekket om der er gnist, på 2 tændrør og det er der !!, og om der er kompression tjaa det lyder såden, den har den lyd når man træder på kickstarteren, brummen, men den mangler lige det sidste punkt for at starte. har en mistanke om kaburatoren sucks big time, men aner det ik..

Håber i kan hjælpe mig med dette, da det er meget ærgeligt at den ikke fungere 100 %, skal lige siges at den kører uden probs når man har løbet den igang, dog har den med at gå ud i tomgang indimellem..

På forhånd tak
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Forum spring: