Søg Garagen Hej Gæst! Register

Stafferinger på scootere?
Jeg har lige et spørgsmål omkring stafferinger Smil Mest henvendt til dem, med nyere Pgo'er. (fra årg. 05 til 08 ) De stafferinger der sidder på, har jeg hørt sidder på sådan en måde, at hvis man "hiver" dem af, så kan man efterfølgende se en markering (omrids) af stafferingen. Hvilket vil sige, at den er lagt ind under lakeringen på skjoldene. Har det sin rigtighed? På min Big årgang 2001, kunne de "hives" af uden problemer. Skjoldene var fine glatte, efter de kom af.

Spørgsmålet er kommet, fordi jeg atter en gang, er blevet tilbudt en Dr.Big af min scooterven.
Det er en årgang 07, kørt 1500 km, pris 8.500 kr. Og min ven siger at stafferingerne, er pillet af den. Og jeg mener at de er lagt under lakeringen, på den årgang??

Nogen der kan opklare det for mig Grin.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Jps Skrev:Jeg har lige et spørgsmål omkring stafferinger Smil Mest henvendt til dem, med nyere Pgo'er. (fra årg. 05 til 08 ) De stafferinger der sidder på, har jeg hørt sidder på sådan en måde, at hvis man "hiver" dem af, så kan man efterfølgende se en markering (omrids) af stafferingen. Hvilket vil sige, at den er lagt ind under lakeringen på skjoldene. Har det sin rigtighed? På min Big årgang 2001, kunne de "hives" af uden problemer. Skjoldene var fine glatte, efter de kom af.

Spørgsmålet er kommet, fordi jeg atter en gang, er blevet tilbudt en Dr.Big af min scooterven.
Det er en årgang 07, kørt 1500 km, pris 8.500 kr. Og min ven siger at stafferingerne, er pillet af den. Og jeg mener at de er lagt under lakeringen, på den årgang??

Nogen der kan opklare det for mig Grin.

Nej det er de ikke, det du kan se som en markering er fordi at det falmer i sol lys og så er det fordi det er en billig japaner lak :wink:
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar
Rc scooter Skrev:Nej det er de ikke, det du kan se som en markering er fordi at det falmer i sol lys og så er det fordi det er en billig japaner lak :wink:

Så må jeg jo håbe det ikke kan ses på den model, som jeg er blevet tilbudt. Problemet er, at jeg ikke selv kan tjekke det, da scooteren står i Vejle Smil Men det må jeg så få vennen til.
Svar
Vejle Fortvivlethock: Okay det var langt væk nå men det gør jo ikke noget at kikke på det og sige at man ikke er intreseret i den når det kommer til stykket :wink: .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar

Forum spring: