Søg Garagen Hej Gæst! Register

Olieskift på CPI Popcorn 2
Hvilken olie køre i på ? Jeg har netop været hos T hansen og de påstår hårdnakket , at deres scootere får fuldsyntetisk 2 takt olie , ved olieskift ? Den tror jeg ikke på . Jeg vil da tro, det skal være noget gearolie . Kan nogle hjælpe ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

korczak Skrev:Hvilken olie køre i på ? Jeg har netop været hos T hansen og de påstår hårdnakket , at deres scootere får fuldsyntetisk 2 takt olie , ved olieskift ? Den tror jeg ikke på . Jeg vil da tro, det skal være noget gearolie . Kan nogle hjælpe ?

De tror nok du snakker om olien der bliver blandet i benzinen fra oliepumpen, og ikke olien i gearkassen bag i blokken.

Du skal have 110 ml gear olie, til olieskift på din popcorn.
http://thansen.dk/product.asp?c=22006371...1388060388

Dutch
Svar
Nej . Jeg sagde olie til motoren og ikke til benzinen :?
Svar
korczak Skrev:Nej . Jeg sagde olie til motoren og ikke til benzinen :?

På en to-takter er det jo også lidt et spil om ord. Motorolien/blandingsolien til en to-takter skal jo være to-taktsolie.
Jeg er overbevist om, at I har snakket forbi hinanden. For i og med at du siger motorolie, ja så tænker de jo netop det man blander i benzinen.
Jeg er overbevist om at havde du spugt hvilken gearolie de bruger, ja så havde du ikke fået svaret at de bruger to-taktsolie.
I de her sager gælder det om at holde snot og skæg for sig Blink med øjet
Svar
Ja . De havde total misforstået mig. Jeg skulle have sagt gearolie. Go weekend.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Forum spring: