Søg Garagen Hej Gæst! Register

Daelim S-five ? er det en 30 eller en 45 scooter
Hej, håber i herinde kan hjælpe.

Jeg har købet en brugt Daelim S-five årg. 2000, men ved ikke helt om det er en 30 eller en 45, ved i det?

Ringen er taget på den, så ud fra hastigheden kan jeg ikke se det.
Mvh. Skinfakse
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Kontakt politiet, og få tjekket stelnummer, de kan svare dig.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
DarkSide Skrev:Kontakt politiet, og få tjekket stelnummer, de kan svare dig.

Er det stelnummeret som bestemmer om det er en 30 eller en 45??
Mvh. Skinfakse
Svar
Jep Smil

Det er det.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Så vidt jeg har hørt, har politiet ikke stelnummeret hvis det er en 30'er, med mindre de har haft fingre i den før? Men ja, du kan finde ud af det sådan :P
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Jeg mener at have læst et sted, at hvis der et dette tegn * før og efter nummeret er det en 30'er. Har tjekket det på min og der er det. Men har dog ikke tjekket på en 45'er.
Peugeot Speedfight 2 AC 08

--------------------------------

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep - not screaming, like the passengers in his car.
Svar
Jeg har en ven som har en Daelim S-Five og det er en 30'er. Om de er produceret som 45, kan jeg dog ikke svare på.
Svar
CJ92 Skrev:Jeg mener at have læst et sted, at hvis der et dette tegn * før og efter nummeret er det en 30'er. Har tjekket det på min og der er det. Men har dog ikke tjekket på en 45'er.

Der er også stjerner før og efter på en 45'er, det viser hvor stelnummeret starter, og hvor det slutter Smil
Svar
Der er ingen faste regler for, hvor eller hvad i stelnummeret, der bestemmer, om det er en 30'er eller 45'er. På min, er det de to midterste tal, der afgør sagen, og for at det ikke skal være for let, er de sidste to tal tilfældigvis 45, selvom det er en 30'er :wink: hvilket fik en betjent til at rynke brynene, da han så min police. Du må altså have fat i godkendelsespapirerne, hvis politiet ikke vil hjælpe.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar

Forum spring: