Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nærmere kik på Agility CDI
Så fik jeg kikket lidt nærmere på CDI'en, der ligger sammen med batteriet.
[Image: album_pic.php?pic_id=432]
Som det fremgår, er der ikke vanvittig meget at komme efter for 'pilfingre'. Hermetisk lukket hele vejen!

Gul/Blå er muligvis STOP-ledningen, da den tilsyneladende har fat i stel, når tændingen er slået fra.
Gul/Sort og Grøn er begge ret tæt på stel, men der kan være en generatorspole imellem.
Grøn: Stel, Gul/Sort: pick-up fra generator?

Men hvad med Blå/Sort?
Udgang til tændspole, skal der jo også være et sted.
Jeg er ikke helt sikker på, hvor godt denne har forbindelse til stel. På det tidspunkt målte jeg i forhold til chassis på et sted, der efterfølgende viste sig kun havde middelmådig (virker/virker ikke) forbindelse til batteriets minus-terminal.

Hvordan macher ovennævnte bud med, hvad andre har fundet ud af på deres maskiner?

Ved at søge lidt rundt herinde faldt jeg over denne, der vist nok stammer fra Nighthawk.
[Image: album_pic.php?pic_id=100]
Farverne i det 4-polede matcher, men ikke den sidste, ligesom der åbenbart 'mangler' en ledning.
Nogen ide om hvilken funktion den har på en Listo/kina-mand?
Og hvorfor jeg ikke har den?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet, så kan du også deltage i julekonkurrencen. :)

Lidt yderligere info:

Gul/Sort er udgangen til tændspolen!
Blå/Sort går til +12V gennem et eller andet på en 6-10 ohm. (Pick-up spole?)
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
walker1 Skrev:Lidt yderligere info:

Gul/Sort er udgangen til tændspolen!
Blå/Sort går til +12V gennem et eller andet på en 6-10 ohm. (Pick-up spole?)

Ved du så tilfældigvis hvor mange ledninger, og hvad farve de er, på pick-up spolen??
"Mongo only pawn...in game of life!"
Svar

Forum spring: