Søg Garagen Hej Gæst! Register

Sanili SL50 45KM/T
#1
Er der nogen der ved noget om den her?

Er det én man må købe?

Håber nogen kan hjælpe mig? På forhånd tak.

http://www.4takt.dk/product.asp?product=4&sub=6&page=1

PS: Jeg skal køre 30 km om dagen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet, så kan du også deltage i julekonkurrencen. :)

#2
den er frygtelig !!!!!!!!!

jeg døjer med min..
har købt den ved Victor Cykler i Odense,
de afhjælper ikke fejl og er flabet når man taler med dem... :?


min Sanilli vil ikke starte når det er koldt.. hverken på el eller kick..
den mister trækket når det er koldt om morgenen

dont buy the shit !! ihvertfald ikke hos Victor cykler... deres service er elendig..
jeg har været inde hos dem 6 gange

3 af gangene har den været til reperation som varer ca 4-5 dage hver gang..
de stiller ikke lånescooter til rådighed og lytter ikke ordenligt til hvad man fejl melder..

måske skulle Asnæst importen gøre noget ved denne forhandler ????
Svar
#3
Trolle> Ja, meld dem til Asnæst Import.

Men man skal ikke miste troen på "kineser cyklerne" bare fordi enkelte har meget grimme oplevelser (og vel mest skylder den dårlige service).

Min har været hos Lindberg 2 gange alt i alt, første gang en defekt karburator, anden gang en defekt benzinhane. Alt lavet på service.
Og det er på 1½ år - skal man lige tænke på.
Svar
#4
Jeg kan kun bekræfte Trolle i hans mening om Victor Cykler - det må nok være den mest elendige cykelhandler i Odense.

Jeg købte i slutningen af januar måned, 2009, en cykel hos Victor Cykler på Skibhusvej 146, 5000 Odense C, og jeg har efterfølgende KUN haft dårlige erfaringer med både cyklen og cykelhandleren.

Et par uger efter jeg havde købt cyklen, begyndte de første fejl at melde sig: kæden rustede, trods smørring, styret var ikke spændt ordentlig fast, håndbremsen var i dårlig stand, ligeledes var gearene, kædeskærmen blev skæv, og hjulet eksede. Hvad endnu værre var, at det sorte stel som jeg var blevet lovet og havde købt og betalt for viste sig at være en gang billig sort maling på et grimt lyserødt stel. Malingen begyndte at skalle af hurtigt overalt på cyklen. Forlygten som jeg fik med i købt virkede ikke, til trods for at jeg skiftede batteri på den, og baglygten slukker når man kører over det mindste bump.

Da jeg henvendte mig til butikken for at få de nødvendige reparationer, blev jeg overfuset af butiksejeren selv. Det er første gang i mit liv, at jeg som kunde har oplevet at blive overfuset og beskyldt for en masse grimme ting. Det er højst uacceptabelt. Det endte naturligvis med at jeg måtte gå min vej uden reparationer. Mit råd er: Hold dig langt fra denne butik. Cyklerne er IKKE i ordentlig stand når du køber dem, selvom det umiddelbart ser sådan ud ved første syn. Butiksejeren er uden skrupler, og han vil, så snart han har fået dine penge, være fuldstændig ligeglad med, at han har solgt dig et gammelt lig. Det eneste du kan forvente at få når du henvender dig personligt til butiksejeren efter at have konstateret flere mangler og fejl på din cykel, er at blive overfuset. Sjovt nok omme bag ved værkstedet, da han selfølgelig ikke vil overfuse en kunde foran potentielle nye kunder, så han kan holde en pæn facade udadtil. Føj siger jeg bare!
Svar
#5
Utroligt at 3 år efter, er der stadig problemer med servicen. Ond
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet, så kan du også deltage i julekonkurrencen. :)



Forum spring: