Søg Garagen Hej Gæst! Register

Scooter hakker med 85ccm.
SÅ fik jeg endelig skiftet mit 72ccm ud med et 85ccm på min Stranger 4-Taks Grin

Kørte med 6,5grams rulle på mit 72ccm som gik meget godt så dem bruger jeg endnu og da jeg fik mit 85ccm på købte jeg et 92 dyse var 85 før.

Den trækker meget godt med det nye op til 30km så hakker det i hele maskinen og lyder mærkeligt men så efter en krig når den når 45km så tager den bare fat igen op til 70km
og motoren lyder rigtigt godt og men kan rigtig høre den 4- takter men lige i det punkt der
mellem 30-45km gør den bare ikke :P Nogle der har et råd? :roll:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

Lection Skrev:SÅ fik jeg endelig skiftet mit 72ccm ud med et 85ccm på min Stranger 4-Taks Grin

Kørte med 6,5grams rulle på mit 72ccm som gik meget godt så dem bruger jeg endnu og da jeg fik mit 85ccm på købte jeg et 92 dyse var 85 før.

Den trækker meget godt med det nye op til 30km så hakker det i hele maskinen og lyder mærkeligt men så efter en krig når den når 45km så tager den bare fat igen op til 70km
og motoren lyder rigtigt godt og men kan rigtig høre den 4- takter men lige i det punkt der
mellem 30-45km gør den bare ikke :P Nogle der har et råd? :roll:

Det kunne godt være at du prøve med nogle andre ruller, men prøv først at lave en tændrørsaflæsning, for at finde ud af om det er dysen der laver problemer. :wink:
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar

Forum spring: