Søg Garagen Hej Gæst! Register

Giantco cylinderkit
#1
Hej overvejer at skifte min cylinder. Har kigget lidt på nettet og kan få en 85cc uden topstykke også en med topstykke. nogle der ved var der sker hvis man bruger sit gamle topstykke?

MVH. Christian
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
Efter hvad kragen siger er det kun på den 72ccm at det originale kan bruges, større kit skal have ny top men skriv en pb til ham så du sikker

Svar
#3
Ok. Tak hvor meget tror du at den render med 72cc hvis skiven er taget og der er u. begrænset cdi boks i?
Svar
#4
prima-nocte Skrev:Ok. Tak hvor meget tror du at den render med 72cc hvis skiven er taget og der er u. begrænset cdi boks i?

Mellem 0 og 70 km/t afhængig af indjustering af karb og vario.

Dutch
Svar
#5
Den kører 70 nu med standard?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
prima-nocte Skrev:Den kører 70 nu med standard?

Nej, du TROR den kører 70 nu.. Dit speedometer viser ikke korrekt.

Derudover så kører du ikke med samme hastighed op ad bakke, eller i modvind, når du kun har afdroslet den. Der er ikke nok moment i standard 50 ccm kittet, til at sørge for det.

Det 72ccm kittet giver er : bedre moment, som sørger for at du kan holde farten op ad bakke og i modvind, samt en lille smule på toppen. Du skal op i endnu større kit (85ccm eller 125 ccm) for at forøge din topfart væsentligt, på de små 4 takts maskiner.

En anden vario end standard varioen, vil også være at anbefale, for at bedre kunne udnytte momentet, og få et jævnt træk ud af at du har skiftet kit.

Dutch
Svar
#7
Ok hvor kan man købe en ny vario?
Svar
#8
http://www.speed-up.dk/product.asp?produ...b=1&page=1

F.eks her?

Skal du have mere fart end det så ser her:
http://www.speed-up.dk/product.asp?produ...198&page=1
Der er ca hvad du skal investere i Smil
Omkring 3500,- ca halvdelen af hvad en ny Giantco koster for at få den til at køre stærkere Fortvivlethock:

Svar
#9
russer60 Skrev:http://www.speed-up.dk/product.asp?produ...b=1&page=1

F.eks her?

Skal du have mere fart end det så ser her:
http://www.speed-up.dk/product.asp?produ...198&page=1
Der er ca hvad du skal investere i Smil
Omkring 3500,- ca halvdelen af hvad en ny Giantco koster for at få den til at køre stærkere Fortvivlethock:

Hvor får du 3500 fra?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Cylinderkit Naraku Power-Racing 85cc 1899,-
Naraku Sports Knast 599,-
Udstødning Techno Straight 899,-
Naraku Variator 399,-

Disse dele langt sammen giver ca 3800,- Fortvivlethock: DERFRA jeg får de ca 3500,- som var løseligt anslået Smil

Svar
#11
Hvis jeg så køber et 72cc cylinderkit behøves jeg så ny knastaksel?
Svar
#12
prima-nocte Skrev:Hvis jeg så køber et 72cc cylinderkit behøves jeg så ny knastaksel?
Nej. De fleste "kinesiske" firtaktere er konstrueret til 80ccm i deres hjemlande, så resten skulle gerne kunne klare en 72'er. Med en 72'er, kan du nøjes med selve cylinderen og stempel + pakninger. Det hele ligger normalt i kittet. Cdi'en skal dog skiftes ud, og jeg vil som nævnt anbefale en Multivar med lidt tungere ruller.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: