Søg Garagen Hej Gæst! Register

Cpi Popcorn hakker?
#1
For tiden er min Popcorn lidt irriterende. Når man kører 0-25 km/t ca. så hakker den temmelig meget, men når man kommer over det område, så kører den fint.

Samtidig, så er den meget sløv i det førnævnte område og tager først fat efter de ca 25 km/t og kører så ok deropad til 90 km/t.

Hvad er det der gør dette?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
For tiden er min Popcorn lidt irriterende. Når man kører 0-25 km/t ca. så hakker den temmelig meget, men når man kommer over det område, så kører den fint.

Samtidig, så er den meget sløv i det førnævnte område og tager først fat efter de ca 25 km/t og kører så ok deropad til 90 km/t.

Hvad er det der gør dette?
Svar
#3
Hvor gamle er dine ruller?
Svar
#4
Hvor gamle er dine ruller?
Svar
#5
Har du sprit i benzinen ?
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Har du sprit i benzinen ?
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#7
Mine ruller er ikke særlig gamle og det er Stage 6 ruller, så kvaliteten skulle være fin nok.

Og nej, jeg kører uden sprit i benzinen
Svar
#8
Mine ruller er ikke særlig gamle og det er Stage 6 ruller, så kvaliteten skulle være fin nok.

Og nej, jeg kører uden sprit i benzinen
Svar
#9
Ingen der kan sige noget? Ked af det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Ingen der kan sige noget? Ked af det
Svar
#11
Check først og fremmest at varioen er helt i orden. Det vil sige at der ikke sidder snavs i rullebanerne, at rullerne ikke er blevet slidt flade, at varioen er sat ordentligt på, at remmen er i orden, og at der ikke er hakker eller riller efter slitage i forreste remskive (den med blæserribberne på).

Dernæst check din kobling - er koblingsbakkerne ved at være slidt ned, og hvordan har koblingsfjedrene og trykfjederen det ? Check også de bagerste remskiver for eventuel slitage.

Dutch
Svar
#12
Check først og fremmest at varioen er helt i orden. Det vil sige at der ikke sidder snavs i rullebanerne, at rullerne ikke er blevet slidt flade, at varioen er sat ordentligt på, at remmen er i orden, og at der ikke er hakker eller riller efter slitage i forreste remskive (den med blæserribberne på).

Dernæst check din kobling - er koblingsbakkerne ved at være slidt ned, og hvordan har koblingsfjedrene og trykfjederen det ? Check også de bagerste remskiver for eventuel slitage.

Dutch
Svar


Forum spring: