Søg Garagen Hej Gæst! Register

Texas mortor hjælp.
#1
[Image: 1777.jpg]

Er der ikke en venlig sjæl der vil oversætte dette for mig, og forklare hvad det er og gør..

Mvh.
Tarzo
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
[Image: 1777.jpg]

Er der ikke en venlig sjæl der vil oversætte dette for mig, og forklare hvad det er og gør..

Mvh.
Tarzo
Svar
#3
Tarzo Skrev:http://www.billig-scooter.dk/album_page.php?pic_id=1777

Er der ikke en venlig sjæl der vil oversætte dette for mig, og forklare hvad det er og gør..

Mvh.
Tarzo

Det er en vejledning i montering af knastakslekædens justerings mekanisme så vidt jeg se. Men det ville nok hjælpe lidt på forklaringen, hvis du fortæller hvad det er du er i færd med at lave...

Dutch
Svar
#4
Tarzo Skrev:http://www.billig-scooter.dk/album_page.php?pic_id=1777

Er der ikke en venlig sjæl der vil oversætte dette for mig, og forklare hvad det er og gør..

Mvh.
Tarzo

Det er en vejledning i montering af knastakslekædens justerings mekanisme så vidt jeg se. Men det ville nok hjælpe lidt på forklaringen, hvis du fortæller hvad det er du er i færd med at lave...

Dutch
Svar
#5
He he, jeg er ikke ved at lave noget, kunne bare ikke forstå hvad det var og hvad det skulle gøre godt for..

Som i nok kan forstå har jeg en texas free 50-4 (eu45) og den er noget død i mortoren.
Virker som om at mortoren går meget stramt, så den har ikke noget særligt optræk, og har problemer med at komme over 30 i modvind når det blæser over 10m/s.
Så jeg har brugt det meste af dagen til at læse her inde i forumet (hvor jeg har fundet op til flere guldkorn, så tak for det) men kan bare ikke finde noget om hvad man gør når mortoren "virker stram".

Så hvis der er nogle der har et bud, så tøv endlig ikke med at skrive det.

Mvh.
Tarzo
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
He he, jeg er ikke ved at lave noget, kunne bare ikke forstå hvad det var og hvad det skulle gøre godt for..

Som i nok kan forstå har jeg en texas free 50-4 (eu45) og den er noget død i mortoren.
Virker som om at mortoren går meget stramt, så den har ikke noget særligt optræk, og har problemer med at komme over 30 i modvind når det blæser over 10m/s.
Så jeg har brugt det meste af dagen til at læse her inde i forumet (hvor jeg har fundet op til flere guldkorn, så tak for det) men kan bare ikke finde noget om hvad man gør når mortoren "virker stram".

Så hvis der er nogle der har et bud, så tøv endlig ikke med at skrive det.

Mvh.
Tarzo
Svar
#7
Tarzo Skrev:He he, jeg er ikke ved at lave noget, kunne bare ikke forstå hvad det var og hvad det skulle gøre godt for..

Som i nok kan forstå har jeg en texas free 50-4 (eu45) og den er noget død i mortoren.
Virker som om at mortoren går meget stramt, så den har ikke noget særligt optræk, og har problemer med at komme over 30 i modvind når det blæser over 10m/s.
Så jeg har brugt det meste af dagen til at læse her inde i forumet (hvor jeg har fundet op til flere guldkorn, så tak for det) men kan bare ikke finde noget om hvad man gør når mortoren "virker stram".

Så hvis der er nogle der har et bud, så tøv endlig ikke med at skrive det.

Mvh.
Tarzo

Hvornår har du sidst været til service med den, og fået stillet ventiler ?

Og står de med den korrekte afstand ? (0.08 mm er det aktuelt anbefalede ventilspillerum, hvor det før var 0.05 mm). 90 % af alle folks problemer med dårlig ydelse på 4 taktsmaskinerne skyldes ventilindstillingen.

Dutch
Svar
#8
Tarzo Skrev:He he, jeg er ikke ved at lave noget, kunne bare ikke forstå hvad det var og hvad det skulle gøre godt for..

Som i nok kan forstå har jeg en texas free 50-4 (eu45) og den er noget død i mortoren.
Virker som om at mortoren går meget stramt, så den har ikke noget særligt optræk, og har problemer med at komme over 30 i modvind når det blæser over 10m/s.
Så jeg har brugt det meste af dagen til at læse her inde i forumet (hvor jeg har fundet op til flere guldkorn, så tak for det) men kan bare ikke finde noget om hvad man gør når mortoren "virker stram".

Så hvis der er nogle der har et bud, så tøv endlig ikke med at skrive det.

Mvh.
Tarzo

Hvornår har du sidst været til service med den, og fået stillet ventiler ?

Og står de med den korrekte afstand ? (0.08 mm er det aktuelt anbefalede ventilspillerum, hvor det før var 0.05 mm). 90 % af alle folks problemer med dårlig ydelse på 4 taktsmaskinerne skyldes ventilindstillingen.

Dutch
Svar
#9
Tarzo Skrev:He he, jeg er ikke ved at lave noget, kunne bare ikke forstå hvad det var og hvad det skulle gøre godt for..

Som i nok kan forstå har jeg en texas free 50-4 (eu45) og den er noget død i mortoren.
Virker som om at mortoren går meget stramt, så den har ikke noget særligt optræk, og har problemer med at komme over 30 i modvind når det blæser over 10m/s.
Så jeg har brugt det meste af dagen til at læse her inde i forumet (hvor jeg har fundet op til flere guldkorn, så tak for det) men kan bare ikke finde noget om hvad man gør når mortoren "virker stram".

Så hvis der er nogle der har et bud, så tøv endlig ikke med at skrive det.

Mvh.
Tarzo

Skift til nogle lettere ruller. Smil
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Tarzo Skrev:He he, jeg er ikke ved at lave noget, kunne bare ikke forstå hvad det var og hvad det skulle gøre godt for..

Som i nok kan forstå har jeg en texas free 50-4 (eu45) og den er noget død i mortoren.
Virker som om at mortoren går meget stramt, så den har ikke noget særligt optræk, og har problemer med at komme over 30 i modvind når det blæser over 10m/s.
Så jeg har brugt det meste af dagen til at læse her inde i forumet (hvor jeg har fundet op til flere guldkorn, så tak for det) men kan bare ikke finde noget om hvad man gør når mortoren "virker stram".

Så hvis der er nogle der har et bud, så tøv endlig ikke med at skrive det.

Mvh.
Tarzo

Skift til nogle lettere ruller. Smil
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#11
DutchDK Skrev:Hvornår har du sidst været til service med den, og fået stillet ventiler ?

Og står de med den korrekte afstand ? (0.08 mm er det aktuelt anbefalede ventilspillerum, hvor det før var 0.05 mm). 90 % af alle folks problemer med dårlig ydelse på 4 taktsmaskinerne skyldes ventilindstillingen.

Dutch

Jeg købte den for 3 måneder siden, og da var garantien lige udløbet, og iføl, sælger var den sidst til service ved 4000 km (i sommers), den har nu lige rundet 5200km. Jeg har kørt ca 1000 km på den, og den har været død hele tiden.
Svar
#12
DutchDK Skrev:Hvornår har du sidst været til service med den, og fået stillet ventiler ?

Og står de med den korrekte afstand ? (0.08 mm er det aktuelt anbefalede ventilspillerum, hvor det før var 0.05 mm). 90 % af alle folks problemer med dårlig ydelse på 4 taktsmaskinerne skyldes ventilindstillingen.

Dutch

Jeg købte den for 3 måneder siden, og da var garantien lige udløbet, og iføl, sælger var den sidst til service ved 4000 km (i sommers), den har nu lige rundet 5200km. Jeg har kørt ca 1000 km på den, og den har været død hele tiden.
Svar


Forum spring: