Søg Garagen Hej Gæst! Register

Vil stadig ik starte!!
#1
hejsa.

Jeg håber at der en en eller flere der kan give mig et bud på hvad det kan være.

Jeg kan ik få den startet med min 17,5mm IR længere.

Jeg har forløbig gjort og tjekket dette.

Gjort:
Den har ligget i petroleum, da vi havde en mistanke om at jeg havde kommet til at bytte om på slangerne ( varcum/olie ). Er blevet blæst igennem med trykluft, og har suget for at se om der er gennemgang og det er der.

Jeg har sat slangerne på som jeg tog dem af fra min std 12mm, som den gerne vil køre med men den føder den ik nok. Dutch kan bekræfte dette. Den har også fået et nyt spændebånd ( indsugningsstudsen )

Tjekket: Den suger ( vådt tændrør ) og kunne se det gennem benzinslangen. Der er pæn gnist på tændrøret. Der også fint krumpretion på den.

Jeg fatter minus af, hvad der kan være i vejen.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
hejsa.

Jeg håber at der en en eller flere der kan give mig et bud på hvad det kan være.

Jeg kan ik få den startet med min 17,5mm IR længere.

Jeg har forløbig gjort og tjekket dette.

Gjort:
Den har ligget i petroleum, da vi havde en mistanke om at jeg havde kommet til at bytte om på slangerne ( varcum/olie ). Er blevet blæst igennem med trykluft, og har suget for at se om der er gennemgang og det er der.

Jeg har sat slangerne på som jeg tog dem af fra min std 12mm, som den gerne vil køre med men den føder den ik nok. Dutch kan bekræfte dette. Den har også fået et nyt spændebånd ( indsugningsstudsen )

Tjekket: Den suger ( vådt tændrør ) og kunne se det gennem benzinslangen. Der er pæn gnist på tændrøret. Der også fint krumpretion på den.

Jeg fatter minus af, hvad der kan være i vejen.

Mvh
tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#3
Lyder mærkeligt. Har du også prøvet tricket hvor du holder hånden for karburatoren imens du trykker på elstart? Det plejer næsten altid gøre det!
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#4
Lyder mærkeligt. Har du også prøvet tricket hvor du holder hånden for karburatoren imens du trykker på elstart? Det plejer næsten altid gøre det!
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#5
Hej kristian12.

Ja det har jeg.

Jeg tænker dog på at det kan være mine membraner i indsugningen, men jeg har ik tjekket det.
Vil ik skille mere ad end der er nødvendig

Men ja jeg fatter det heller ik Græder .
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hej kristian12.

Ja det har jeg.

Jeg tænker dog på at det kan være mine membraner i indsugningen, men jeg har ik tjekket det.
Vil ik skille mere ad end der er nødvendig

Men ja jeg fatter det heller ik Græder .
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
#7
Tempo Skrev:Hej kristian12.

Ja det har jeg.

Jeg tænker dog på at det kan være mine membraner i indsugningen, men jeg har ik tjekket det.
Vil ik skille mere ad end der er nødvendig

Men ja jeg fatter det heller ik Græder .

Prøv at chek membranen! Kan være den gaber.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#8
Tempo Skrev:Hej kristian12.

Ja det har jeg.

Jeg tænker dog på at det kan være mine membraner i indsugningen, men jeg har ik tjekket det.
Vil ik skille mere ad end der er nødvendig

Men ja jeg fatter det heller ik Græder .

Prøv at chek membranen! Kan være den gaber.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar
#9
Tempo
Hvis den får benzin og der er fin og god gnist kan det da næsten kun være enten din membran der ikke slutter tæt ELLER dine simmerringe der enten er skudt ud eller ikke tætte.

Af med tændingen og se efter, savler den i den side ny på samme i modsatte side

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Tempo
Hvis den får benzin og der er fin og god gnist kan det da næsten kun være enten din membran der ikke slutter tæt ELLER dine simmerringe der enten er skudt ud eller ikke tætte.

Af med tændingen og se efter, savler den i den side ny på samme i modsatte side

Svar
#11
russer60 Skrev:Tempo
Hvis den får benzin og der er fin og god gnist kan det da næsten kun være enten din membran der ikke slutter tæt ELLER dine simmerringe der enten er skudt ud eller ikke tætte.

Af med tændingen og se efter, savler den i den side ny på samme i modsatte side
Hvis simmerringene er skudt ud ville kompressionen ikke være der, og den ville have samme problem med 12 mm karb'en. Der er rigeligt med kompression. Det er et karb problem med den 17.5 mm.

Dutch
Svar
#12
russer60 Skrev:Tempo
Hvis den får benzin og der er fin og god gnist kan det da næsten kun være enten din membran der ikke slutter tæt ELLER dine simmerringe der enten er skudt ud eller ikke tætte.

Af med tændingen og se efter, savler den i den side ny på samme i modsatte side
Hvis simmerringene er skudt ud ville kompressionen ikke være der, og den ville have samme problem med 12 mm karb'en. Der er rigeligt med kompression. Det er et karb problem med den 17.5 mm.

Dutch
Svar


Forum spring: