Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dr. big er den i stykker nu eller hvordan?
#1
I dag da jeg kørte på arbejde startede jeg min scooter som altid. Og det kørte fint som den nu gør. Da jeg så kommer op på landevejen og vil og på de 65-70 stykker den nu render så opfører den sig mærkeligt. Den accellerede ikke som den plejede og den kørte kun 55 uanset hvor længe jeg blev ved med at køre. Heller ikke da motoren blev varm kørte den hurtigere kun 55 som max med medvind. uden medvind kørte den knap 50 !

Hvad er der sket ?? har ikke pillet ved noget som helst !

Hjælp tak.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#2
I dag da jeg kørte på arbejde startede jeg min scooter som altid. Og det kørte fint som den nu gør. Da jeg så kommer op på landevejen og vil og på de 65-70 stykker den nu render så opfører den sig mærkeligt. Den accellerede ikke som den plejede og den kørte kun 55 uanset hvor længe jeg blev ved med at køre. Heller ikke da motoren blev varm kørte den hurtigere kun 55 som max med medvind. uden medvind kørte den knap 50 !

Hvad er der sket ?? har ikke pillet ved noget som helst !

Hjælp tak.
Svar
#3
Har fået af vide det måske kunne være det her ?

Dårlig tændrør ( original PGO)

Skidt i kaburatoren ( kaburatoren er original PGO)

Eller er original PGO cylinder og stempel ved at være slidt og ødelagt??
Svar
#4
Har fået af vide det måske kunne være det her ?

Dårlig tændrør ( original PGO)

Skidt i kaburatoren ( kaburatoren er original PGO)

Eller er original PGO cylinder og stempel ved at være slidt og ødelagt??
Svar
#5
Jeg er ingen ekspert, men du kan jo ihvertfald tjekke tændrøret ud: http://www.ngksparkplugs.com/tech_suppor...p?mode=nml (fra http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=4852)

Mvh Stefan
Mvh. Stefan Jensen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg er ingen ekspert, men du kan jo ihvertfald tjekke tændrøret ud: http://www.ngksparkplugs.com/tech_suppor...p?mode=nml (fra http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=4852)

Mvh Stefan
Mvh. Stefan Jensen
Svar
#7
men hvorfor skifte tændrør når scooteren kun har gået 67** km ? altså pgo er jo på en måde god kvalitet ? holder den kun så lidt ?
Svar
#8
men hvorfor skifte tændrør når scooteren kun har gået 67** km ? altså pgo er jo på en måde god kvalitet ? holder den kun så lidt ?
Svar
#9
Et tændrør skifter man normalt for hver 5000 km. Så der er intet usædvanligt i, hvis dit ikke virker optimalt længere.
Ivrig scooterkører både på gaden og på banen.
Har rodet med scootere siden 95, hvor jeg startede i lære.
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_vi...p?ID=12360
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Et tændrør skifter man normalt for hver 5000 km. Så der er intet usædvanligt i, hvis dit ikke virker optimalt længere.
Ivrig scooterkører både på gaden og på banen.
Har rodet med scootere siden 95, hvor jeg startede i lære.
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_vi...p?ID=12360
Svar
#11
Lehmann Skrev:Et tændrør skifter man normalt for hver 5000 km. Så der er intet usædvanligt i, hvis dit ikke virker optimalt længere.


Eller som jeg gør. For hver 3.000 km Smil.
Svar
#12
Lehmann Skrev:Et tændrør skifter man normalt for hver 5000 km. Så der er intet usædvanligt i, hvis dit ikke virker optimalt længere.


Eller som jeg gør. For hver 3.000 km Smil.
Svar


Forum spring: